Сучасні тренди розвитку медичної освіти: перспективи і здобутки
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Сучасні тренди розвитку медичної освіти: перспективи і здобутки за Дата публікації
Зараз показуємо 1 - 20 з 165
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Особливості технології дистанційного навчання(Полтавський державний медичний університет, 2021) Бобирьова, Людмила Єгорівна; Прилуцький, Костянтин Юрійович; Пікуль, Катерина Вікторівна; Ільченко, Валентина Іванівна; Дуднікова, Антоніна Миколаївна; Дворник, Ірина Леонідівна; Муравльова, Оксана ВасилівнаЯкісна освіта охоплює сучасні технології, професійну команду, потужну академічну програму, інтегрований підхід до навчання. Доведено, що новий матерiал засвоюється швидше, якщо він розділений на невеликi блоки тривалістю 3-5 хвилин. Візуальну, образну інформацію мозок сприймає в 60 разів швидше, ніж текстову. Зображення – дуже ефективний iнструмент виклaдача, який дає можливість представити важливі дані мaксимально наочно і зрозуміло. Головнi принципи візуалiзації укладаються в три слова: простота, ясність, гармонійність. Використання інноваційних віртуальних технологій створює унікальні можливості для форму- вання й удосконалення фахових знань, умінь і навичок студeнтів-медиків.Документ Можливості використання засад фасилітативної взаємодії в умовах вищої медичної школи(Полтавський державний медичний університет, 2022) Ліхачов, Володимир Костянтинович; Добровольська, Людмила Миколаївна; Макаров, Олег Геннадійович; Тарановська, Олена Олексіївна; Шиманська, Яніна ВікторівнаПроаналізовано шляхи гуманізації процесу нвчання у вищій медичній школі, можливість застосування фасилітації, фасилітативних умінь і формування фасилітативної взаємодії.Документ Здоров’я студентів - пріоритетна складова медичної освіти(Полтавський державний медичний університет, 2022) Підлужна, Світлана Андріївна; Корчан, Наталія Олександрівна; Шерстюк, Олег Олексійович; Свінцицька, Наталія Леонідівна; Білаш, Валентина ПавлівнаВисвітлено питання здоров'я студентів, яке, на жаль, останніми роками викликає глибоке занепокоєння. Серед факторів, що негативно впливають на здоров'я молодих людей, не останню роль відіграють постійні розумова й психоемоційна напруженість, інформаційний стрес, недостатня матеріальна забезпеченість.Документ Активізація пізнавальної діяльності студентів при вивченні медичних дисциплін(Полтавський державний медичний університет, 2022) Іващенко, Олена Дмитрівна; Іващенко, Дмитро Миколайович; Іващенко, Світлана ПетрівнаРеформування й розвиток медичної галузі посилюють відповідальність викладача вищої школи за підготовку компетентних здобувачів освіти. Для цього потрібно скерувати зусилля на підвищення пізнавальної діяльності студентів за допомогою сучасних технологій активного й інформаційного навчання.Документ Планування й виконання наукових робіт лікарів -інтернів - стоматологів на очній і заочній частинах інтернатури(Полтавський державний медичний університет, 2022) Скрипнікова, Таїса Петрівна; Марченко, Алла Володимирівна; Хавалкіна, Людмила Михайлівна; Тимошенко, Юлія ВолодимирівнаНауково-дослідна робота — це проведене наукове дослідження з тієї чи іншої проблеми, яке відповідає науковим принципам, має певну структуру, містить результат виконаної роботи й висновки. Необхідно стимулювати пізнавальну діяльність лікарів-інтернів, залучати їх до елементів науково-дослідницької роботи і на очній, і на заочній базах навчання.Документ Проблеми й суперечності студентоцентрованого навчання в сучасній українській вищій школі(Полтавський державний медичний університет, 2022) Совгиря, Світлана Миколаївна; Винник, Наталія Іванівна; Задворнова, Анна Петрівна; Грінько, Руслана МиколаївнаОбговорюється нова парадигма української освіти, спрямована на зміну вектора навчання викладач-студент у бік останнього, що дозволяє створювати умови для індивідуальної траєкторії навчання студентів.Документ Сучасні тренди розвитку освіти: реалії й перспективи(Полтавський державний медичний університет, 2022) Амосова, Людмила Іванівна; Андріянова, Ольга Юріївна; Солошенко, Юлія Іванівна; Уласевич, Лариса Павлівна; Павленкова, Оксана Сергіївна; Амосова, Людмила Ивановна; Андриянова, Ольга Юрьевна; Солошенко, Юлия Ивановна; Уласевич, Лариса Павловна; Павленкова, Оксана Сергеевна; Amosova, L. I.; Andriyanova, O. Yu.; Soloshenko, Yu. I.; Ulasevych, L. P.; Pavlenkova, O. S.Висвітлено пріоритетні напрями цифрової трансформації освіти в Україні з урахуванням сучасних світових освітніх трендів задля досягнення рівня міжнародних стандартів і сприяння підготовці нового покоління висококваліфікованих фахівців.Документ Міждисциплінарні завдання як базис розвитку пізнавальної активності студентів при вивченні клінічної фармакології(Сучасні тренди розвитку медичної освіти: перспективи і здобутки, 2022) Моісєєва, Наталія Віталіївна; Островська, Галина Юріївна; Вахненко, Андрій ВікторовичДля ефективної підготовки майбутніх висококваліфікованих лікарів необхідне застосування в освітньому процесі методики засвоєння міждисциплінарних завдань як засобу розвитку пізнавальної активності студентів у процесі вивчення клінічної фармакології.Документ Якість навчального процесу у вищій медичній школі: проблеми й перспективи(Полтавський державний медичний університет, 2022) Пустовойт, Ганна Леонідівна; Ярмола, Тетяна Іванівна; Кострікова, Юлія Анатоліївна; Талаш, Вікторія Володимирівна; Ткаченко, Лідія АфанасіївнаСтаття висвітлює основні аспекти взаємодії між викладачем і здобувачами вищої медичної освіти, шляхи, перспективи й напрями їх удосконалення.Документ Пісенне мистецтво на заняттях з української мови як іноземної(ТОВ «АСМІ», 2022) Шевченко, Олена МиколаївнаДосліджено проблему використання пісень на заняттях з української мови як лінгводидактичного засобу. Розкрито сутність пісенної творчості як мовного матеріалу й засобу міжкультурної взаємодії. Висвітлено особливості формування мовних і комунікативних компетенцій у процесі використання української пісні на занятті. Обґрунтовано причини виникнення необхідності вводити пісенний матеріал до контенту навчання іноземних здобувачів вищої освіти української мови на різних етапах; із лінгвокультурологічної позиції розкрито освітній потенціал пісенного матеріалу, доведено доцільність розучування українських пісень.Документ Досвід викладання секційного курсу на кафедрі патологічної анатомії з секційнім курсом(Полтавський державний медичний університет, 2022) Проскурня, Сергій Анатолійович; Ройко, Наталія Віталіївна; Старченко, Іван Іванович; Филенко, Борис Миколайович; Прилуцький, Олексій КостянтиновичВисвітлено здобутки в удосконаленні викладання секційного курсу. Проаналізовано найпоширеніші помилки у взаємодії клініцистів із патологоанатомічною службою, узагальнено досвід практичної роботи й викладання секційного курсу на кафедрі патологічної анатомії з секційним курсом Полтавського державного медичного університету. Запропоновано диференційований підхід до викладання секційного курсу для майбутніх лікарів різних спеціальностей.Документ Інтерактивне навчання іноземній мові за професійним спрямуванням(Полтавський державний медичний університет, 2022) Костенко, Вікторія Геннадіївна; Сологор, Ірина Миколаївна; Знаменська, Іванна ВладиславівнаУ статті розглянуті проблеми інтерактивного навчання іноземній мові за професійним спрямуванням. Висві- тлена роль інтерактивних методів навчання іноземної мови.Документ Інклюзивна освіта людини з обмеженими можливостями здоров'я(Полтавський державний медичний університет, 2022) Резвіна, Катерина Юріївна; Новіков, Вадим Михайлович; Швець, Анатолій ІвановичУ статті здійснено спробу теоретичного осмислення інклюзивної освіти людей з обмеженими можливостями здоров'я й умов її розвиткуДокумент Тести в навчальному процесі англомовних здобувачів вищої освіти(Полтавський державний медичний університет, 2022) Коробейнікова, Юлія Леонідівна; Коробейніков, Леонід СергійовичВисвітлено загальні принципи використання тестів у процесі навчання англомовних здобувачів вищої освіти.Документ Нейротизм та індивідуальна психологічна орієнтація студентів- іноземців на дистанційному навчанні за умов пандемії Сovid-19 під час навчання в Україні(Полтавський державний медичний університет, 2022) Запорожець, Тетяна Миколаївна; Сухомлин, Андрій Анатолійович; Коровіна, Лідія Дмитрівна; Сухомлин, Тетяна АнатоліївнаПандемія COVID-19 радикально впливає на людство і змінює наш звичний світ. COVID-19 не тільки загрожує життю й фізичному здоров’ю людини, а і впливає на її психологічний стан. Досліджено психологічний вплив па- ндемії й дистанційного навчання на іноземних студентів університету.Документ Зворотний зв'язок як інструмент підвищення ефективності дистанційного навчання майбутніх лікарів(Полтавський державний медичний університет, 2022) Мелащенко, Олена Іванівна; Цвіренко, Світлана Миколаївна; Зюзіна, Лариса Степанівна; Козакевич, Вероніка Клавдіївна; Козакевич, Олена БорисівнаРозглянуто зворотний зв'язок у дистанційному навчанні майбутніх лікарів як ключовий фактор впливу на якість освіти. Запропоновано рекомендації щодо підвищення ефективності зворотного зв'язку.Документ Сучасні інноваційні технології у викладанні акушерства й гінекології студентам 6 курсу медичного факультету(Полтавський державний медичний університет, 2022) Талаш, Валентин Васильович; Мітюніна, Ніна Іванівна; Громова, Олександра ЛеонідівнаВисвітлено головні етапи підготовки студентів 6-го курсу медичного факультету з освітньої компоненти «Акушерство і гінекологія» і проведення єдиного державного кваліфікаційного іспиту, які передбачають складання тестового контролю "Крок-2 " і ОСП(К)І – об’єктивного структурованого практичного (клінічного) іспиту.Документ Медіаграмотність як складова «soft skills» здобувача вищої медичної освіти(Полтавський державний медичний університет, 2022) Іваницька, Тетяна Анатоліївна; Кузьменко, Наталія Валентинівна; Петров, Євген Євгенович; Бурмак, Юрій ГригоровичАктуальність. У сучасних умовах освітнього простору невідʼємною складовою навчального процесу став компетентнісно орієнтований підхід [1]. Цей принцип навчання базується на переорієнтації освітньої системи з надання знань і опанування вмінь і навичок до формування компетентних особистостей, здатних використовувати набутий досвід в умовах, що швидко змінюються, спроможних до самонавчання впродовж усього життя. Поняття "компетентності" виходить за межі традиційної схеми "знання-уміння-навички» і передбачає здатність спеціаліста певної сфери діяльності використовувати в конкретній ситуації знання й уміння, навчальний і життєвий досвід, оволодіння методами пошуку й обробки необхідної інформації, бачити проблеми і способи їх розв’язання, само ефективність, а також розуміння необхідності навчатися впродовж усього життяДокумент Порівняння методик формування навички прямої ларингоскопії в лікарів-інтернів із фаху «Анестезіологія»(Полтавський державний медичний університет, 2022) Бодулєв, Олексій Юрійович; Адамчук, Наталія Миколаївна; Могильник, Антон Ігорович; Холод, Дмитро АнатолійовичВикористання контролюючої відеосистеми достовірно прискорює формування навички прямої ларингоскопії й ендотрахеальної інтубації в лікарів-інтернів, знижує ризик невдалої інтубації трахеї й підвищує суб’єктивну психологічну готовність до її застосування в практичній діяльності.Документ Формування клінічного рішення лікарів-інтернів-стоматологів на засадах доказовості як сучасний тренд медичної освіти(Полтавський державний медичний університет, 2022) Скрипнікова, Таїса Петрівна; Силенко, Юрій Іванович; Хміль, Тетяна Андріївна; Писаренко, Олена Анатоліївна; Силенко, Богдан ЮрійовичЗаняття в наукових групах сприяє добрій підготовці інтернів, які мають можливість розуміти й обговорювати первинні та вторинні джерела літератури, а також генерувати й демонструвати свої власні оригінальні дослідження. Крім того, наукові товариства можуть стати «навчальним центром», надаючи й педагогам, й інтернам можливість для відкриття, інтерпретації даних, співпраці й формулювання наукових питань. Інтерни, які беруть участь у наукових групах, краще підготовані до майбутніх досліджень і кар'єри в науці й медицині.