Сучасна медична освіта: методологія, теорія, практика

Постійне посилання зібрання

Переглянути

Нові надходження

Зараз показуємо 1 - 20 з 145
  • Документ
    Особливості структури навчальних посібників дисциплін природничого циклу як фактор підвищення ефективності навчання іноземних студентів на початковому етапі
    (Українська медична стоматологічна академія, 2020) Овчаренко, Оксана Василівна; Колєчкіна, Інна Вікторівна; Кушпіль, Наталія Олександрівна
    Проаналізовано особливості структури навчальних посібників з науково-природничих дисциплін як фактора підвищення ефективності навчання іноземних громадян на підготовчому етапі навчання.
  • Документ
    Деякі типології педагогів і учнів та їхній можливий вплив на навчальний процес
    (Українська медична стоматологічна академія, 2020) Ткаченко, Олена Вікторівна; Соколенко, Валентина Миколаївна; Моргун, Зайтуна Камілівна
    Типології людини мають велике значення в різних галузях науки. Автори показують деякі аспекти вивчення типологій вчителів і учнів у школі та студентів у ЗВО, аналізуючи їхній можливий вплив на педагогічні підходи до навчання і виховання молоді.
  • Документ
    Клінічна кафедра сьогодні: проблеми і можливі шляхи розвʼязання
    (Українська медична стоматологічна академія, 2020) Ярмола, Тетяна Іванівна; Ткаченко, Лідія Афанасіївна; Ткаченко, Лідія Афанасіївна; Талаш, Вікторія Володимирівна; Кострікова, Юлія Анатоліївна
    Висвітлено проблеми клінічних кафедр, пов’язані зі специфікою навчальних планів, взаємозв’язків із клінічними базами. Наголошено на необхідності створення університетських клінік, де кафедри самостійно вирішуватимуть питання, пов’язані з організацією лікувально-діагностичного процесу, у тому числі госпіталізації «тематичних » хворих і тривалості їх перебування в стаціонарі, що дало б змогу забезпечити навчальний процес демонстрацією таких пацієнтів і гармонійно поєднати педагогічний і лікувальний процеси в умовах клініки.
  • Документ
    Поліорганність туберкульозу і проблеми його викладання
    (Українська медична стоматологічна академія, 2020) Ярешко, Анатолій Григорович; Куліш, Марина Володимирівна; Вородюхіна, Алла Кирилівна
    Розглянуто проблеми викладання дисципліни «Фтизіатрія», пов’язані з поліорганністю туберкульозу і реформуванням фтизіатричної служби в Україні.
  • Документ
    Інтерактивні методи в навчанні сімейного лікаря на додипломному етапі
    (2020) Шуть, Світлана Володимирівна; Казаков, Юрій Михайлович; Трибрат, Тетяна Анатоліївна; Чекаліна, Наталія Ігорівна; Боряк, Віктор Петрович
    Розглянуто доцільність упровадження інтерактивних методів навчання студентів медичного факультету з дисципліни «Загальна практика-сімейна медицина», які сприяють розвитку комунікативних навичок, форму- ванню інтелектуальної самостійності й професіоналізму.
  • Документ
    Індивідуальна робота студента медичного вишу: роль і місце cтудентської наукової групи
    (Українська медична стоматологічна академія, 2020) Шкурупій, Дмитро Анатолійович; Холод, Дмитро Анатолійович
    Обґрунтовано доцільність роботи зі студентською науковою групою як формою індивідуальної діяльності студента. Наведено позитивні характеристики такої форми роботи зі студентами з позиції індивідуальності, опанування навичок наукової роботи й ораторського мистецтва.
  • Документ
    Коучинг у системі медичної післядипломної освіти
    (Українська медична стоматологічна академія, 2020) Шиманська, Яніна Вікторівна; Ліхачов, Володимир Костянтинович; Добровольська, Людмила Миколаївна; Тарановська, Олена Олексіївна; Макаров, Олег Геннадійович
    Охарактеризовано новий педагогічний підхід - коучинг. Розкрито суть, цілі, основні принципи, можливості впровадження коучингового підходу в навчальний процес. Вивчено можливості застосування цієї методики в сучасній вищий медичній школі
  • Документ
    Конкурси професійної майстерності як фактор розвитку творчості лікаря-стоматолога дитячого
    (Українська медична стоматологічна академія, 2020) Шешукова, Ольга Вікторівна; Труфанова, Валентина Петрівна; Поліщук, Тетяна Вікторівна; Падалка, Аліна Іванівна; Казакова, Катерина Станіславівна; Бауман, Софія Сергіївна; Мосієнко, Анна Сергіївна
    Конкурси професійної майстерності серед лікарів-стоматологів дитячих дозволяють виявити провідних фахівців і створити умови для поширення й упровадження в практику ефективного досвіду. Участь у конкурсі сприяє зростанню професійної майстерності учасників, дає мотиваційний поштовх для їхнього творчого розвитку.
  • Документ
    Адаптація процесу викладання іноземним студентам з урахуванням гендерних особливостей
    (Українська медична стоматологічна академія, 2020) Шейко, Володимир Дмитрович; Крижановський, Олександр Анатолійович; Должковий, Сергій Вікторович
    Розглянуто специфіку викладання навчального матеріалу іноземним студентам у аспекті гендерних особливостей. Виявлено, що основними особливостями цієї категорії студентів є специфічні моделі соціальної поведінки юнаків і дівчат усередині міжнаціональної групи і відносно викладачів-жінок, проблеми дисциплінарного характеру в юнаків.
  • Документ
    Підготовка лікаря – від теорії до практики
    (Українська медична стоматологічна академія, 2020) Чорнобай, Анатолій Валентинович; Жукова, Тетяна Олександрівна; Почерняєва, Вікторія Федорівна; Корнєєв, Олег Вітольдович
    Освіта в закладах вищої освіти медичного профілю розглядається як системний, багатофакторний, спеціально організований динамічний інноваційний процес. Реалізація будь-якої з педагогічних моделей навчання студентів спрямовується на оптимізацію професіоналізації як процесу здобуття професії, що актуалізує необхідність обґрунтування методологічних засад підготовки майбутніх медичних працівників. Найважливіше завдання сучасної вищої медичної освіти - створити умови для розвитку в студентів і курсантів широкого кола компетенцій, стійких практичних навичок, здатності швидко приймати рішення і бездоганно виконувати більшість маніпуляцій і втручань.
  • Документ
    Некоторые заметки по поводу организации научно-исследовательской работы студентов на кафедре латинского языка медицинских университетов
    (Українська медична стоматологічна академія, 2020) Цисык, А. З.
    У статті обговорюються деякі аспекти організації науково-дослідної роботи студентів на кафедрі латинської мови в медичному ЗВО. Особливо підкреслюється важливість обговорення кожної доповіді на підсумковій студентській науковій конференції як фактора, який не тільки допомагає визначити її об’єктивну оцінку, а й підвищує рівень гуманітарної та професійної освіти доповідача і студентів, присутніх на конференції.
  • Документ
    Сучасні погляди на систему контролю знань у вищій медичній школі
    (Українська медична стоматологічна академія, 2020) Цвіренко, Світлана Миколаївна; Похилько, Валерій Іванович; Соловйова, Галина Олексіївна; Чернявська, Юлія Ігорівна
    Розглянуто систему контролю знань у вищій медичній школі. Висвітлено сучасні підходи до структури системи контролю якості освіти. Проаналізовано роль усного опитування, тестового контролю й іспиту в об’єктивній оцінці якості підготовки фахівців.
  • Документ
    Особливості організації навчання на післядипломному етапі в закладах вищої медичної освіти
    (Українська медична стоматологічна академія, 2020) Цветкова, Наталія Володимирівна; Соколовська, Валентина Михайлівна
    Структура навчального процесу на кафедрі післядиломної освіти лікарів- стоматологів ортопедів складається з навчання лікарів-інтернів за фахом „ Стоматологія ", слухачів різних циклів. Навчання всіх цих груп не може відбуватися в однакових умовах і вимагає диференційованого підходу викладачів. Навчальний процес із лікарями-інтернами спрямований на їх становлення як самостійних спеціалістів, розвиток самостійного клінічного мислення, змогу орієнтуватися і працювати в умовах стрімкого розвитку науково-технічного прогресу. Практичні заняття зі слухачами мають на меті підвищити рівень їхніх знань з урахуванням умов сьогодення, допомогти лікарям адаптуватися і працювати на високому сучасному рівні.
  • Документ
    Застосування інтерактивних технологій у формуванні професійних компетенцій лікарів-стоматологів
    (Українська медична стоматологічна академія, 2020) Хребор, Марина Вікторівна; Силенко, Юрій Іванович
    Проведення клінічних конференцій - ефективний метод поєднання теоретичної підготовки, опанування практичних навичок роботи з пацієнтом і спілкування в професійному медичному середовищі лікарів-інтернів.
  • Документ
    Формування компетенцій майбутніх лікарів щодо оцінки впливу соціально-економічних і біологічних детермінант на стан здоров’я населення в аспекті розвитку громадського здоров’я
    (Українська медична стоматологічна академія, 2020) Хорош, Максим Вікторович; Бєлікова, Інна Володимирівна; Плужнікова, Тетяна Владиславівна; Ляхова, Наталія Олександрівна
    Сучасний термін «профілактика» слід розуміти як комплекс державних, соціальних, гігієнічних і медичних заходів, спрямованих на забезпечення високого рівня здоров’я населення і запобігання виникненню хвороб. Слід чітко пам’ятати, що профілактичні втручання матимуть вищу ефективність лише за умови їх реалізацї на всіх рівнях — державному, виробничому, сімейному, індивідуальному.
  • Документ
    Сучасні підходи до оптимізації навчального процесу на кафедрі дитячої терапевтичної стоматології
    (Українська медична стоматологічна академія, 2020) Хміль, Олена Всеволодівна; Амосова, Людмила Іванівна; Каськова, Людмила Федорівна; Хмиль, Елена Всеволодовна; Амосова, Людмила Ивановна; Каськова, Людмила Фёдоровна; Khmil, E. V.; Amosova, L. I.; Kaskova, L. F.
    Висвітлено певний досвід оптимізації навчального процесу на кафедрі дитячої терапевтичної стоматології з профілактикою стоматологічних захворювань.
  • Документ
    Методичні підходи інвестування в здоров’я людського капіталу
    (Українська медична стоматологічна академія, 2020) Харченко, Наталія Вікторівна; Костріков, Анатолій Васильович
    Розглядається значення здоров’я людини, його вплив на економічний розвиток суспільства. Доведено, що вони тісно взаємопов’язані та взаємозалежні: не тільки економіка впливає на здоров’я населення, а й здоров’я населення впливає на економіку.
  • Документ
    Використання інтерактивних технологій навчання пропедевтики педіатрії
    (Українська медична стоматологічна академія, 2020) Фесенко, Марія Євгенівна; Мелащенко, Олена Іванівна
    Розглядається використання інтерактивних методів навчання пропедевтики педіатрії, зокрема методу рольових ігор. Показано переваги впровадження інтерактивних форм навчання в навчально-педагогічний процес для підвищення теоретичної й практичної підготовки майбутніх лікарів.
  • Документ
    Особливості англомовного навчання клінічної ортодонтії
    (Українська медична стоматологічна академія, 2020) Трофименко, Марина Вікторівна; Білоус, Алевтина Миколаївна; Ляховська, Анастасія Віталіївна
    Представлено особливості англомовного навчання клінічної ортодонтії студентів, пов’язані з оволодінням і вдосконаленням практичних навичок на підставі раніше засвоєних теоретичних знань шляхом клінічного обстеження пацієнта, з наявними труднощами і шляхами їх подолання.
  • Документ
    Використання симуляційних технологій у системі підготовки студентів закладів вищої медичної освіти
    (Українська медична стоматологічна академія, 2020) Торонченко, Ольга Миколаївна; М'якінькова, Людмила Олександрівна
    Наведено результати дослідження процесу і можливості впровадження сучасних методів симуляційного навчання в закладах вищої медичної освіти України. Це дозволить створити якісний освітній простір, забезпечити результативніше опанування практичних навичок і здобуття компетенцій.