Сучасна медична освіта: методологія, теорія, практика
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Нові надходження
Документ Особливості структури навчальних посібників дисциплін природничого циклу як фактор підвищення ефективності навчання іноземних студентів на початковому етапі(Українська медична стоматологічна академія, 2020) Овчаренко, Оксана Василівна; Колєчкіна, Інна Вікторівна; Кушпіль, Наталія ОлександрівнаПроаналізовано особливості структури навчальних посібників з науково-природничих дисциплін як фактора підвищення ефективності навчання іноземних громадян на підготовчому етапі навчання.Документ Деякі типології педагогів і учнів та їхній можливий вплив на навчальний процес(Українська медична стоматологічна академія, 2020) Ткаченко, Олена Вікторівна; Соколенко, Валентина Миколаївна; Моргун, Зайтуна КамілівнаТипології людини мають велике значення в різних галузях науки. Автори показують деякі аспекти вивчення типологій вчителів і учнів у школі та студентів у ЗВО, аналізуючи їхній можливий вплив на педагогічні підходи до навчання і виховання молоді.Документ Клінічна кафедра сьогодні: проблеми і можливі шляхи розвʼязання(Українська медична стоматологічна академія, 2020) Ярмола, Тетяна Іванівна; Ткаченко, Лідія Афанасіївна; Ткаченко, Лідія Афанасіївна; Талаш, Вікторія Володимирівна; Кострікова, Юлія АнатоліївнаВисвітлено проблеми клінічних кафедр, пов’язані зі специфікою навчальних планів, взаємозв’язків із клінічними базами. Наголошено на необхідності створення університетських клінік, де кафедри самостійно вирішуватимуть питання, пов’язані з організацією лікувально-діагностичного процесу, у тому числі госпіталізації «тематичних » хворих і тривалості їх перебування в стаціонарі, що дало б змогу забезпечити навчальний процес демонстрацією таких пацієнтів і гармонійно поєднати педагогічний і лікувальний процеси в умовах клініки.Документ Поліорганність туберкульозу і проблеми його викладання(Українська медична стоматологічна академія, 2020) Ярешко, Анатолій Григорович; Куліш, Марина Володимирівна; Вородюхіна, Алла КирилівнаРозглянуто проблеми викладання дисципліни «Фтизіатрія», пов’язані з поліорганністю туберкульозу і реформуванням фтизіатричної служби в Україні.Документ Інтерактивні методи в навчанні сімейного лікаря на додипломному етапі(2020) Шуть, Світлана Володимирівна; Казаков, Юрій Михайлович; Трибрат, Тетяна Анатоліївна; Чекаліна, Наталія Ігорівна; Боряк, Віктор ПетровичРозглянуто доцільність упровадження інтерактивних методів навчання студентів медичного факультету з дисципліни «Загальна практика-сімейна медицина», які сприяють розвитку комунікативних навичок, форму- ванню інтелектуальної самостійності й професіоналізму.Документ Індивідуальна робота студента медичного вишу: роль і місце cтудентської наукової групи(Українська медична стоматологічна академія, 2020) Шкурупій, Дмитро Анатолійович; Холод, Дмитро АнатолійовичОбґрунтовано доцільність роботи зі студентською науковою групою як формою індивідуальної діяльності студента. Наведено позитивні характеристики такої форми роботи зі студентами з позиції індивідуальності, опанування навичок наукової роботи й ораторського мистецтва.Документ Коучинг у системі медичної післядипломної освіти(Українська медична стоматологічна академія, 2020) Шиманська, Яніна Вікторівна; Ліхачов, Володимир Костянтинович; Добровольська, Людмила Миколаївна; Тарановська, Олена Олексіївна; Макаров, Олег ГеннадійовичОхарактеризовано новий педагогічний підхід - коучинг. Розкрито суть, цілі, основні принципи, можливості впровадження коучингового підходу в навчальний процес. Вивчено можливості застосування цієї методики в сучасній вищий медичній школіДокумент Конкурси професійної майстерності як фактор розвитку творчості лікаря-стоматолога дитячого(Українська медична стоматологічна академія, 2020) Шешукова, Ольга Вікторівна; Труфанова, Валентина Петрівна; Поліщук, Тетяна Вікторівна; Падалка, Аліна Іванівна; Казакова, Катерина Станіславівна; Бауман, Софія Сергіївна; Мосієнко, Анна СергіївнаКонкурси професійної майстерності серед лікарів-стоматологів дитячих дозволяють виявити провідних фахівців і створити умови для поширення й упровадження в практику ефективного досвіду. Участь у конкурсі сприяє зростанню професійної майстерності учасників, дає мотиваційний поштовх для їхнього творчого розвитку.Документ Адаптація процесу викладання іноземним студентам з урахуванням гендерних особливостей(Українська медична стоматологічна академія, 2020) Шейко, Володимир Дмитрович; Крижановський, Олександр Анатолійович; Должковий, Сергій ВікторовичРозглянуто специфіку викладання навчального матеріалу іноземним студентам у аспекті гендерних особливостей. Виявлено, що основними особливостями цієї категорії студентів є специфічні моделі соціальної поведінки юнаків і дівчат усередині міжнаціональної групи і відносно викладачів-жінок, проблеми дисциплінарного характеру в юнаків.Документ Підготовка лікаря – від теорії до практики(Українська медична стоматологічна академія, 2020) Чорнобай, Анатолій Валентинович; Жукова, Тетяна Олександрівна; Почерняєва, Вікторія Федорівна; Корнєєв, Олег ВітольдовичОсвіта в закладах вищої освіти медичного профілю розглядається як системний, багатофакторний, спеціально організований динамічний інноваційний процес. Реалізація будь-якої з педагогічних моделей навчання студентів спрямовується на оптимізацію професіоналізації як процесу здобуття професії, що актуалізує необхідність обґрунтування методологічних засад підготовки майбутніх медичних працівників. Найважливіше завдання сучасної вищої медичної освіти - створити умови для розвитку в студентів і курсантів широкого кола компетенцій, стійких практичних навичок, здатності швидко приймати рішення і бездоганно виконувати більшість маніпуляцій і втручань.Документ Некоторые заметки по поводу организации научно-исследовательской работы студентов на кафедре латинского языка медицинских университетов(Українська медична стоматологічна академія, 2020) Цисык, А. З.У статті обговорюються деякі аспекти організації науково-дослідної роботи студентів на кафедрі латинської мови в медичному ЗВО. Особливо підкреслюється важливість обговорення кожної доповіді на підсумковій студентській науковій конференції як фактора, який не тільки допомагає визначити її об’єктивну оцінку, а й підвищує рівень гуманітарної та професійної освіти доповідача і студентів, присутніх на конференції.Документ Сучасні погляди на систему контролю знань у вищій медичній школі(Українська медична стоматологічна академія, 2020) Цвіренко, Світлана Миколаївна; Похилько, Валерій Іванович; Соловйова, Галина Олексіївна; Чернявська, Юлія ІгорівнаРозглянуто систему контролю знань у вищій медичній школі. Висвітлено сучасні підходи до структури системи контролю якості освіти. Проаналізовано роль усного опитування, тестового контролю й іспиту в об’єктивній оцінці якості підготовки фахівців.Документ Особливості організації навчання на післядипломному етапі в закладах вищої медичної освіти(Українська медична стоматологічна академія, 2020) Цветкова, Наталія Володимирівна; Соколовська, Валентина МихайлівнаСтруктура навчального процесу на кафедрі післядиломної освіти лікарів- стоматологів ортопедів складається з навчання лікарів-інтернів за фахом „ Стоматологія ", слухачів різних циклів. Навчання всіх цих груп не може відбуватися в однакових умовах і вимагає диференційованого підходу викладачів. Навчальний процес із лікарями-інтернами спрямований на їх становлення як самостійних спеціалістів, розвиток самостійного клінічного мислення, змогу орієнтуватися і працювати в умовах стрімкого розвитку науково-технічного прогресу. Практичні заняття зі слухачами мають на меті підвищити рівень їхніх знань з урахуванням умов сьогодення, допомогти лікарям адаптуватися і працювати на високому сучасному рівні.Документ Застосування інтерактивних технологій у формуванні професійних компетенцій лікарів-стоматологів(Українська медична стоматологічна академія, 2020) Хребор, Марина Вікторівна; Силенко, Юрій ІвановичПроведення клінічних конференцій - ефективний метод поєднання теоретичної підготовки, опанування практичних навичок роботи з пацієнтом і спілкування в професійному медичному середовищі лікарів-інтернів.Документ Формування компетенцій майбутніх лікарів щодо оцінки впливу соціально-економічних і біологічних детермінант на стан здоров’я населення в аспекті розвитку громадського здоров’я(Українська медична стоматологічна академія, 2020) Хорош, Максим Вікторович; Бєлікова, Інна Володимирівна; Плужнікова, Тетяна Владиславівна; Ляхова, Наталія ОлександрівнаСучасний термін «профілактика» слід розуміти як комплекс державних, соціальних, гігієнічних і медичних заходів, спрямованих на забезпечення високого рівня здоров’я населення і запобігання виникненню хвороб. Слід чітко пам’ятати, що профілактичні втручання матимуть вищу ефективність лише за умови їх реалізацї на всіх рівнях — державному, виробничому, сімейному, індивідуальному.Документ Сучасні підходи до оптимізації навчального процесу на кафедрі дитячої терапевтичної стоматології(Українська медична стоматологічна академія, 2020) Хміль, Олена Всеволодівна; Амосова, Людмила Іванівна; Каськова, Людмила Федорівна; Хмиль, Елена Всеволодовна; Амосова, Людмила Ивановна; Каськова, Людмила Фёдоровна; Khmil, E. V.; Amosova, L. I.; Kaskova, L. F.Висвітлено певний досвід оптимізації навчального процесу на кафедрі дитячої терапевтичної стоматології з профілактикою стоматологічних захворювань.Документ Методичні підходи інвестування в здоров’я людського капіталу(Українська медична стоматологічна академія, 2020) Харченко, Наталія Вікторівна; Костріков, Анатолій ВасильовичРозглядається значення здоров’я людини, його вплив на економічний розвиток суспільства. Доведено, що вони тісно взаємопов’язані та взаємозалежні: не тільки економіка впливає на здоров’я населення, а й здоров’я населення впливає на економіку.Документ Використання інтерактивних технологій навчання пропедевтики педіатрії(Українська медична стоматологічна академія, 2020) Фесенко, Марія Євгенівна; Мелащенко, Олена ІванівнаРозглядається використання інтерактивних методів навчання пропедевтики педіатрії, зокрема методу рольових ігор. Показано переваги впровадження інтерактивних форм навчання в навчально-педагогічний процес для підвищення теоретичної й практичної підготовки майбутніх лікарів.Документ Особливості англомовного навчання клінічної ортодонтії(Українська медична стоматологічна академія, 2020) Трофименко, Марина Вікторівна; Білоус, Алевтина Миколаївна; Ляховська, Анастасія ВіталіївнаПредставлено особливості англомовного навчання клінічної ортодонтії студентів, пов’язані з оволодінням і вдосконаленням практичних навичок на підставі раніше засвоєних теоретичних знань шляхом клінічного обстеження пацієнта, з наявними труднощами і шляхами їх подолання.Документ Використання симуляційних технологій у системі підготовки студентів закладів вищої медичної освіти(Українська медична стоматологічна академія, 2020) Торонченко, Ольга Миколаївна; М'якінькова, Людмила ОлександрівнаНаведено результати дослідження процесу і можливості впровадження сучасних методів симуляційного навчання в закладах вищої медичної освіти України. Це дозволить створити якісний освітній простір, забезпечити результативніше опанування практичних навичок і здобуття компетенцій.