Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/10439
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКозуб, Галина Миколаївна-
dc.contributor.authorТукова, Тетяна Володимирівна-
dc.contributor.authorКозуб, Галина Николаевна-
dc.contributor.authorТукова, Татьяна Владимировна-
dc.contributor.authorKozub, G. N-
dc.contributor.authorTukova, T. V.-
dc.date.accessioned2019-05-24T08:57:44Z-
dc.date.available2019-05-24T08:57:44Z-
dc.date.issued2019-05-07-
dc.identifier.citationКозуб Г. М. Формування мовної свідомості студентів-інофонів (усне мовлення) / Г. М. Козуб, Т. В. Тукова // Молодий вчений. – 2019. – Вип. 5.1 (69.1). – С. 109–112.uk_UA
dc.identifier.issn2304-5809-
dc.identifier.urihttp://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/10439-
dc.description.abstractУ статті досліджується проблема формування мовної свідомості іноземних студентів у зв’язку з вивченням професійної медичної лексики в процесі опанування усного мовлення. Автори доводять, що мовна свідомість студента-інофона формується поступово, починаючи з початкового рівня А1, де студент отримує поняття про процес мовлення,особливості спілкування, фонетичні, графічні та граматичні норми української мови, але подальше формування мовної свідомості відбувається на етапі В2 при вивченні професійної лексики. У роботі представлені основні форми та методи роботи з іноземними студентами під час знайомства з професійною лексикою; The article examines the problem of the formation of the linguistic consciousness of foreign students in connection with the study of professional medical vocabulary in oral speech. The authors argue that the linguistic consciousness of the student-inofon is formed gradually, starting from A1, where the student gains an understanding of the speech process, communication features, phonetic, graphic and grammatical norms of the Ukrainian language, but finally the formation of linguistic consciousness occurs at stage B2 when learning professional vocabulary. The paper presents the main forms and methods of working with foreign students when they become acquainted with professional vocabulary.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectмовна свідомістьuk_UA
dc.subjectпроцес мовленняuk_UA
dc.subjectстудент-інофонuk_UA
dc.subjectкомунікативна компетенціяuk_UA
dc.subjectполілогuk_UA
dc.subjectусне мовленняuk_UA
dc.subjectязыковое сознаниеuk_UA
dc.subjectпроцесс речиuk_UA
dc.subjectстудент-инофонuk_UA
dc.subjectкоммуникативная компетенцияuk_UA
dc.subjectполилогuk_UA
dc.subjectустная речьuk_UA
dc.subjectlinguistic consciousnessuk_UA
dc.subjectspeech processuk_UA
dc.subjectstudent-inоphoneuk_UA
dc.subjectcommunicative competenceuk_UA
dc.subjectpolyloguk_UA
dc.subjectverbal speechuk_UA
dc.titleФормування мовної свідомості студентів-інофонів (усне мовлення)uk_UA
dc.title.alternativeФормирование языкового сознания студентов-инофонов (устная речь)uk_UA
dc.title.alternativeThe formation of language consciousness of students-inofons (oral speech)uk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові праці. Кафедра українознавства та гуманітарної підготовки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Formuvanna_movnoyi_svidomosti.pdf325,71 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.