Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/11076
Title: Педагогічний супровід соціокультурної адаптації іноземних громадян у полікультурному середовищі закладів вищої освіти України
Other Titles: Pedagogical maintenance of sociocultural adaptation of foreign citizens in polycultural environment of the institutions of higher education of Ukraine
Authors: Богиня, Лариса Вікторівна
Bogynіa, L. V.
Issue Date: May-2019
Citation: Богиня Л. В. Педагогічний супровід соціокультурної адаптації іноземних громадян у полікультурному середовищі закладів вищої освіти України /Л. В. Богиня // Теоретичні та практичні проблеми мовної підготовки іноземців в аспекті міжнародної комунікації : матеріали Всеукраїнської наук.-практ. конф. з міжнар. участю, м. Одеса, 16 травня 2019 р. – Одеса, ОНУ, 2019 – С. 5.
Abstract: У статті проаналізовано досвід організації навчально-виховного процесу з іноземними громадянами, що проходять підготовку до вступу в заклади вищої освіти України, описано педагогічні технології, навчально-методичні матеріали та систему позааудиторної роботи, запропоновані заходи, спрямовані на соціокультурну адаптацію іноземних громадян на початковому етапі навчання; The article examines the experience of organization of the teaching and educational process with foreign citizens preparing for accession to higher education institutions of Ukraine, describes pedagogical technologies, training materials and the system of extracurricular activities; proposed measures to sociocultural adaptation of foreign citizens at the initial stage of education.
Keywords: іноземні громадяни
соціокультурна адаптація
педагогічні технології
foreign citizens
sociocultural adaptation
pedagogical technologies
URI: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/11076
Appears in Collections:Наукові праці. Навчально-науковий центр з підготовки іноземних громадян

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
pedagogichnyisuprovid.pdf65,04 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.