Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/11368
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЕфендієва, Світлана Миколаївна-
dc.contributor.authorЭфендиева, Светлана Николаевна-
dc.contributor.authorEfendiieva, S. M.-
dc.contributor.authorБугаєнко, Ксенія Сергіївна-
dc.contributor.authorБугаенко, Ксения Сергеевна-
dc.contributor.authorBuhaienko, K. S.-
dc.contributor.authorНіколаєва, Наталія Миколаївна-
dc.contributor.authorНиколаева, Наталья Николаевна-
dc.contributor.authorNikolaieva, N. M.-
dc.date.accessioned2019-11-22T08:18:42Z-
dc.date.available2019-11-22T08:18:42Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationЕфендієва С. М. Формування мотивації до вивчення іноземної мови студентами УМСА / С. М. Ефендієва, К. С. Бугаєнко, Н. М. Ніколаєва // Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи : зб. статей ІV Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Полтава, 7–8 листопада 2019 р.). – Полтава, 2019. – С. 117–120.uk_UA
dc.identifier.other378.6:61.016:81’243:37.091.322:159.947.5-047.36(477.53)-
dc.identifier.urihttp://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/11368-
dc.description.abstractУ статті розглянуто мотивацію студентів УМСА при вивченні іноземної мови як необхідної складової навчального процесу. Проведено моніторинг рівня мотивації до занять серед студентів УМСА 1-2 курсів, стоматологічного та медичного факультетів. Визначено причини, які заважають займатися вивченням мови. Описано найбільш мотивуючі фактори, які спонукають до вивчення мови; В статье рассмотрено мотивацию студентов высшегоучебного медицинского учреждения при изучении иностранного языка как необходимой составной учебного процесса. Проведен мониторинг уровня мотивации к занятиям среди студентов УМСА 1-2 курсов, стоматологического и медицинского факультетов. Определены причины, которые мешают заниматься изучением языка. Описано наиболее мотивирующие факторы, побуждающие к изучению языка; The article deals with the motivation of students of a higher educational institution when studying a foreign language as a necessary component of the educational process. The monitoring of the level of motivation among students of UMSA of 1-2 courses, stomatological and medical faculties were conducted. The reasons that disrupt the education process of language study were determined. The most motivating factors that lead to language learning were placed.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherУкраїнська медична стоматологічна академіяuk_UA
dc.subjectіноземна моваuk_UA
dc.subjectмотиваціяuk_UA
dc.subjectмоніторингuk_UA
dc.subjectнавчальний процесuk_UA
dc.subjectвищий навчальний закладuk_UA
dc.subjectиностранный языкuk_UA
dc.subjectмотивацияuk_UA
dc.subjectмониторингuk_UA
dc.subjectучебный процессuk_UA
dc.subjectвысшее учебное заведениеuk_UA
dc.subjectforeign languageuk_UA
dc.subjectmotivationuk_UA
dc.subjectmonitoringuk_UA
dc.subjecteducational processuk_UA
dc.subjecthigher education institutionuk_UA
dc.titleФормування мотивації до вивчення іноземної мови студентами УМСАuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові праці. Кафедра іноземних мов з латинською мовою та медичною термінологією
Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Formuvannia_motyvatsii_do_vyvchennia.pdf328,86 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.