Please use this identifier to cite or link to this item:
http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/11368
Title: | Формування мотивації до вивчення іноземної мови студентами УМСА |
Authors: | Ефендієва, Світлана Миколаївна Эфендиева, Светлана Николаевна Efendiieva, S. M. Бугаєнко, Ксенія Сергіївна Бугаенко, Ксения Сергеевна Buhaienko, K. S. Ніколаєва, Наталія Миколаївна Николаева, Наталья Николаевна Nikolaieva, N. M. |
Issue Date: | 2019 |
Publisher: | Українська медична стоматологічна академія |
Citation: | Ефендієва С. М. Формування мотивації до вивчення іноземної мови студентами УМСА / С. М. Ефендієва, К. С. Бугаєнко, Н. М. Ніколаєва // Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи : зб. статей ІV Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Полтава, 7–8 листопада 2019 р.). – Полтава, 2019. – С. 117–120. |
Abstract: | У статті розглянуто мотивацію студентів УМСА при вивченні іноземної мови як необхідної складової навчального процесу. Проведено моніторинг рівня мотивації до занять серед студентів УМСА 1-2 курсів, стоматологічного та медичного факультетів. Визначено причини, які заважають займатися вивченням мови. Описано найбільш мотивуючі фактори, які спонукають до вивчення мови; В статье рассмотрено мотивацию студентов высшегоучебного медицинского учреждения при изучении иностранного языка как необходимой составной учебного процесса. Проведен мониторинг уровня мотивации к занятиям среди студентов УМСА 1-2 курсов, стоматологического и медицинского факультетов. Определены причины, которые мешают заниматься изучением языка. Описано наиболее мотивирующие факторы, побуждающие к изучению языка; The article deals with the motivation of students of a higher educational institution when studying a foreign language as a necessary component of the educational process. The monitoring of the level of motivation among students of UMSA of 1-2 courses, stomatological and medical faculties were conducted. The reasons that disrupt the education process of language study were determined. The most motivating factors that lead to language learning were placed. |
Keywords: | іноземна мова мотивація моніторинг навчальний процес вищий навчальний заклад иностранный язык мотивация мониторинг учебный процесс высшее учебное заведение foreign language motivation monitoring educational process higher education institution |
URI: | http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/11368 |
Appears in Collections: | Наукові праці. Кафедра іноземних мов з латинською мовою та медичною термінологією Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Formuvannia_motyvatsii_do_vyvchennia.pdf | 328,86 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.