Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/11405
Назва: Фізичний розвиток дітей із зубощелепнимианомаліями з шкіл-інтернатів
Інші назви: Физическое развитие детей детей с зубочелюстными аномалиями из школ-интернатов
Physical development of children from boarding schools who had malocclusions
Автори: Фур, М. Б.
Фур, М. Б.
Fuhr, N. B.
Дата публікації: 2018
Видавець: Українська медична стоматологічна академія
Бібліографічний опис: Фур М. Б. Фізичний розвиток дітей із зубощелепнимианомаліями з шкіл-інтернатів / М. Б. Фур // Актуальні проблеми сучасної медицини: Вісник Української медичної стоматологічної академії. – 2018. – Т. 18, вип. 1 (61). – С. 244–248.
Короткий огляд (реферат): Метою даної роботи стала оцінка зв'язку між фізичним розвитком та зубощелепними аномаліями у дітей шкіл-інтернатів. Представлені результати обстеження та проаналізовані показники фізичного розвитку у 528 дітей 7, 9, 12, 15 років зі шкіл-інтернатів (основна ґрупа) та 122 дітей одноліток загальноосвітньої школи (контрольна ґрупа). Виявлено достовірно нижчі показники фізичного розвитку, а саме зросту та маси тіла у дітей з шкіл-інтернатів, що свідчить про певне відхилення у фізичному розвитку дітей шкіл-інтернатів відносно відповідних показників у дітей із загальноосвітніх шкіл. Встановлено, що у дітей шкіл-інтернатів без зубощелепних аномалій зріст та маса тіла також є вищими у порівнянні з їх однолітками з ортодонтично патологією. Аналіз показників індексу маси тіла не виявив значних відхилень від норми, але, загалом, діти з загальноосвітніх шкіл та діти шкіл-інтернатів без ЗЩА також мали вищі, а отже кращі значення індексу. Целью данной работы стала оценка связи между физическим развитием и зубочелюстными аномалиями у детей школ-интернатов. Представлены результаты обследования и проанализированы показатели физического развития в 528 детей 7, 9, 12, 15 лет из школ-интернатов (основная группа) и 122 детей-сверстников из общеобразовательной школы (контрольная группа). Выявлено достоверно более низкие показатели физического развития, а именно роста и массы тела у детей изшкол-интернатов, что свидетельствует об определенном отклонении в физическом развитии детей школ-интернатов относительно соответствующих показателей у детей из общеобразовательных школ. Установлено, что у детей школ-интернатов без зубочелюстных аномалий рост и масса тела также выше по сравнению с их сверстниками с ортодонтической патологией. Анализ индекса массы тела не выявил значительных отклонений от нормы, но, в общем, дети с общеобразовательных школ и дети школ-интернатов без ЗЩА также имели более высокие, а значит лучшие значения индекса. According to numerous reports, one of the most important parameters of the children’s health and their adequate social well-being is indicators of physical development. Impacting on the children’s body in certain period of its development and growth, adverse factors may cause or even aggravate the formation of dental pathologies, and in particular orthodontic ones. The study of the correlation between the physical development and the condition of the dentofacial system in children staying in boarding schools are of great importance. The purpose of the study is to assess the correlation between physical development and dental anomalies in children of boarding schools. The article presents the indices of physical development obtained in 528 children aged of 7, 9, 12, 15 years from the boarding schools (test group) and in 122 children of the same age of the secondary school who lived at home (control group). The results were statistically processed by using Student's criterion. According to the results of the research, it has been revealed that the average rates of height and body weight in the children from boarding schools are somewhat different from those of peers who live at home. Thus, the average indices of height and body weight the surveyed children of boarding schools are 140.48 ± 1.41 cm and 34.80 ± 1.16 kg that is considerably less in relation to the children from general schools: 147.84 ± 1,26 cm and 39.07 ± 1.38 kg respectively. Thus, significantly lower physical developmental indices, namely, height and body weight in the children from boarding schools indicate a certain deviation in their physical development compared to the relevant indices in the children from general schools. It has been established that the children of boarding schools without dentofacial anomalies had higher indices of the height and body weight compared with their peers having orthodontic pathology. The analysis of body mass did not reveal significant deviations from the normal indices, but, in general, both the children from general schools and children of boarding schools without malocclusions had higher, and therefore, better index values.
Ключові слова: зріст
маса тіла
фізичний розвиток
зубощелепні аномалії
поширеність
діти шкіл-інтернатів
рост
масса тела
физическое развитие
зубочелюстные аномалии
распространенность
дети школ-интернатов
malocclusions
prevalence
children from boarding schools
malocclusions
prevalence
children from boarding schools
ISSN: 2077-1096 (print)
2077-1126 (online)
URI: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/11405
Розташовується у зібраннях:Актуальні проблеми сучасної медицини: Вісник Української медичної стоматологічної академії, Том 18, вип. 1 (61)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Oral_health_literacy_and_level_of_oral_hygiene.pdf690,35 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.