Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/12011
Title: Структурная модель обучения студентов-медиков здоровьесберегающим технологиям
Other Titles: Structural model of health-saving technologies for training medical students
Authors: Донченко, Виктория Ивановна
Donchenko, V. I.
Донченко, Вікторія Іванівна
Issue Date: 2015
Publisher: Научно-методический электронный журнал "Концепт"
Citation: Донченко В. И. Структурная модель обучения студентов-медиков здоровьесберегательным технологиям / В. И. Донченко // Концепт : научн.-метод. электронный журнал. – 2015. – № 10 (октябрь). – С. 111–115. – URL: http://e-koncept.ru/2015/15357.htm.
Abstract: Разработана структурная модель обучения здоровьесберегающим технологиям студентов медицинских университетов. Определены задачи, цели, ведущие современные функции обучения здоровьесберегающим технологиям студентов медицинских университетов. Обосновывается роль здоровьесберегающих технологий в будущей профессиональной деятельности студентов-медиков; The paper describes the structural model of health-saving technologies for training students of medical universities. The author determines tasks, goals, leading learning functions of health-savings technologies for training students of medical universities. The role of health saving technologies in the future professional activity of medical students is being substantiated.
Keywords: здоровьесберегающие технологии
высшее образование
здоровый образ жизни
студенты
медицинский университет
health-saving educational technologies
higher education
students
pedagogical model
medical university
ISSN: 2304-120Х
URI: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/12011
Appears in Collections:Наукові праці. Кафедра фізичної та реабілітаційної медицини

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
strukturnaya_model_obucheniya_studentov-medikov_zdorovesberegayushhim_tekhnologiyam.pdf191,49 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.