Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/1203
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСілкова, Олена Вікторівна-
dc.date.accessioned2017-10-17T13:20:29Z-
dc.date.available2017-10-17T13:20:29Z-
dc.date.issued2001-
dc.identifier.citationСілкова О. В. Контроль знань в концепціях психології навчання/ О. В. Сілкова. // Проблеми загальної та педагогічної психології. – 2001. – Т. 3. –Ч. 6.– С. 186–191.uk_UA
dc.identifier.urihttp://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/1203-
dc.description.abstractУ статті розглядаються психологічні та дидактичні аспекти контролю знань учнів і студентів, його місце в системі навчальної діяльності, загальні закономірності системного підходу до навчанняuk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherІнститут психології ім.Г.С.Костюка АПН Україниuk_UA
dc.subjectконтроль знаньuk_UA
dc.subjectсистемний підхід навчанняuk_UA
dc.subjectоцінка знаньuk_UA
dc.titleКонтроль знань в концепціях психології навчання.uk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові праці. Кафедра фізики

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Kontrol znan Silkova.pdf154,68 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.