Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/1203
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Сілкова, Олена Вікторівна | - |
dc.date.accessioned | 2017-10-17T13:20:29Z | - |
dc.date.available | 2017-10-17T13:20:29Z | - |
dc.date.issued | 2001 | - |
dc.identifier.citation | Сілкова О. В. Контроль знань в концепціях психології навчання/ О. В. Сілкова. // Проблеми загальної та педагогічної психології. – 2001. – Т. 3. –Ч. 6.– С. 186–191. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/1203 | - |
dc.description.abstract | У статті розглядаються психологічні та дидактичні аспекти контролю знань учнів і студентів, його місце в системі навчальної діяльності, загальні закономірності системного підходу до навчання | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Інститут психології ім.Г.С.Костюка АПН України | uk_UA |
dc.subject | контроль знань | uk_UA |
dc.subject | системний підхід навчання | uk_UA |
dc.subject | оцінка знань | uk_UA |
dc.title | Контроль знань в концепціях психології навчання. | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Наукові праці. Кафедра фізики |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Kontrol znan Silkova.pdf | 154,68 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.