Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/1203
Назва: | Контроль знань в концепціях психології навчання. |
Автори: | Сілкова, Олена Вікторівна |
Дата публікації: | 2001 |
Видавець: | Інститут психології ім.Г.С.Костюка АПН України |
Бібліографічний опис: | Сілкова О. В. Контроль знань в концепціях психології навчання/ О. В. Сілкова. // Проблеми загальної та педагогічної психології. – 2001. – Т. 3. –Ч. 6.– С. 186–191. |
Короткий огляд (реферат): | У статті розглядаються психологічні та дидактичні аспекти контролю знань учнів і студентів, його місце в системі навчальної діяльності, загальні закономірності системного підходу до навчання |
Ключові слова: | контроль знань системний підхід навчання оцінка знань |
URI: | http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/1203 |
Розташовується у зібраннях: | Наукові праці. Кафедра фізики |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Kontrol znan Silkova.pdf | 154,68 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.