Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/1229
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБєляєва, Олена Миколаївна-
dc.contributor.authorЛисанець, Юлія Валеріївна-
dc.date.accessioned2017-10-18T06:16:46Z-
dc.date.available2017-10-18T06:16:46Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationБєляєва О. М. Категорії “знання”, “уміння” і “навички” в дидактиці та лінгводидактиці / О. М. Бєляєва, Ю. В. Лисанець // Аспекти дослідження іноземних мов і лінгводидактичні основи викладання : зб. наук. пр. − Полтава, 2016. − Вип. 16. − С. 7–14.uk_UA
dc.identifier.urihttp://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/1229-
dc.description.abstractРозглянуто такі базисні категорії дидактики, як “знання”, “уміння” і “навички”. Представлено погляди представників різних наукових шкіл і напрямків на ці категорії. Значну увагу авторами приділено мовним навичкам, які є центральними поняттями лінгводидактики. У висновках зазначається, що дидактична компетентність викладача і володіння категоріальним апаратом зокрема, є однією з передумов, які забезпечують ефективність процесу формування загальнонавчальних і спеціальних знань, умінь і навичок.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectінформаціяuk_UA
dc.subjectзнанняuk_UA
dc.subjectумінняuk_UA
dc.subjectнавичкиuk_UA
dc.subjectмовленнєві навичкиuk_UA
dc.subjectкритерії якостіuk_UA
dc.titleКатегорії “знання”, “уміння” і “навички” в дидактиці та лінгводидактиціuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові праці. Кафедра іноземних мов з латинською мовою та медичною термінологією

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Kategorii_znannia_uminnia_navychky.pdf115,68 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.