Тестовий контроль знань студента як сучасна складова медичної освіти: переваги і недоліки
Ескіз недоступний
Дата
2020
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Українська медична стоматологічна академія
Анотація
Удосконалення способів оцінювання студентів при викладанні патоморфопогіі є запорукою підготовки висококваліфікованих спеціалістів. Застосування тестових завдань із баз «Крок 1» покращить підготовку до складання відповідного ліцензійного іспиту і може бути використано для контролю засвоєння навчального матеріалу. Застосування тестів IFOM в Україні можливе лише після розв’язання низки нагальних проблем.
Improving the assessment of students in teaching pathomorphology is the key to the training of highly qualified specialists. The application of test tasks from the Step 1 databases will improve preparation for passing the corresponding licensed exam and can be used to control the learning of educational material. The use of IFOM tests in Ukraine is possible only after solving a number of pressing problems.
Improving the assessment of students in teaching pathomorphology is the key to the training of highly qualified specialists. The application of test tasks from the Step 1 databases will improve preparation for passing the corresponding licensed exam and can be used to control the learning of educational material. The use of IFOM tests in Ukraine is possible only after solving a number of pressing problems.
Опис
Ключові слова
контроль знань, оцінювання студента, тести, програма з дисципліни, удосконалення навчання, knowledge control, student grades, tests, discipline program, learning improvement
Бібліографічний опис
Тестовий контроль знань студента як сучасна складова медичної освіти: переваги і недоліки / І. І. Старченко, Б. М. Филенко, Н. В. Ройко [та ін.] // Сучасна медична освіта: методологія, теорія, практика : матеріали Всеукр. навч.-наук. конф. з міжнар. участю, м. Полтава, 19 березня 2020 р. – Полтава, 2020. – С. 209–211.