Продуктивність електронного сервісу Kahoot під час вивчення предмета «Українська мова як іноземна» у закладі вищої медичної освіти

Ескіз недоступний

Дата

2020

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Українська медична стоматологічна академія

Анотація

Визначено й описано стан упровадження педагогічної інноватики у вишівський навчально-виховний процес. Окреслено місце навчального предмета «Українська мова як іноземна» у загальному континуумі загальноосвітніх і клінічних дисциплін у медичному виші. Акцентовано на освітніх функціях і алгоритмах створення мультимедійних вікторин, детально проаналізовано доцільність використання електронного сервісу Kahoot під час вивчення української мови іноземними студентами.
This paper defines and describes the innovative ideas and modern teaching methods for lectors of higher education. The position of the subject «Ukrainian Language as a Foreign» in the continuum of general and clinical disciplines in medical higher educational establishments has been outlined. In addition, the main educational functions and algorithms of using quizzes have been shown in details. The necessity of using the Kahoot electronic service in the process of studying Ukrainian language by foreign students have been described and analyzed.

Опис

Ключові слова

українська мова як іноземна, студент-іноземець, педагогічна інноватика, інформаційно-комунікаційні засоби навчання, вікторина, Kahoot, Ukrainian as a foreign language, foreign student, pedagogical innovation, information and communication training, quiz, Kahoot

Бібліографічний опис

Лещенко Т. О. Продуктивність електронного сервісу Kahoot під час вивчення предмета «Українська мова як іноземна» у закладі вищої медичної освіти / Т. О. Лещенко, М. М. Жовнір // Сучасна медична освіта: методологія, теорія, практика : матеріали Всеукр. навч.-наук. конф. з міжнар. участю (м. Полтава, 19 березня 2020 р.). – Полтава, 2020. – С. 124–127.