Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/12719
Title: Сучасні аспекти методології викладання судової медицини
Other Titles: Современные аспекты методологии преподавания судебной медицины
Modern aspects of the methodology of teaching forensic medicine
Authors: Черняк, Валентина Володимирівна
Дев'яткін, Олександр Євгенійович
Нікіфоров, Артем Геннадійович
Трикоза, Юлія Сергіївна
Стовба, Володимир Михайлович
Мустафіна, Галія Міркатівна
Малик, Наталія Ігорівна
Черняк, Валентина Владимировна
Девяткин, Александр Евгеньевич
Мустафина, Галия Миркатовна
Трикоза, Юлия Сергеевна
Стовба, Владимир Михайлович
Никифоров, Артем Геннадьевич
Малик, Наталия Игоревна
Nikiforov, A. G.
Cherniak, V. V.
Malik, N. I.
Deviatkin, O. E.
Mustafina, G. M.
Trikoza, Y. S.
Stovba, V. M.
Issue Date: 19-Mar-2020
Publisher: Українська медична стоматологічна академія
Citation: Сучасні аспекти методології викладання судової медицини / А. Г. Нікіфоров, В. В. Черняк, О. Е. Дев'яткін [та ін.] // Сучасна медична освіта: методологія, теорія, практика : наук.-практ. конф. з міжнар.участю. – Полтава, 2020. – С. 250–251.
Abstract: Сучасні аспекти та складові навчальних програмам для підготовки фахівців другого (магістерського) рівня вищої освіти галузі знань «Охорона здоров’я» із спеціальності 222 «Медицина», 221 «Стоматологія» передбачають надання студентам комплексу сучасних знань медичного, медико-біологічного, медико-криміналістичного характеру для розуміння морфологічного, діагностичного, експертного компоненту лікарського мислення. База знань та перелік отриманих практичних навичок та діагностичних методів з предмету та їх застосування вирішують не лише певний перелік питань для медичної галузі, але і необхідні у практичній діяльності органів правосуддя та судочинства під час розслідування справ проти здоров’я та життя людини. Адже згідно чинного законодавства в Україні залучення лікаря-будь-якої спеціальності можуть залучати до проведення судово-медичної експертизи трупа, а також при огляді трупа на місці його виявлення. Тому, необхідним є отримання необхідного об’єму знань та переліку практичних навичок лікарю-експерту згідно навчальних програм вищих медичних закладів в Україні та чинного законодавство актуальною потребою не лише для участі у слідчих діях, але в подальшому для вирішення експертних задач. Саме важливість розуміння завдань лікаря судово-медичного експерта та лікаря – експерта, оволодіння необхідними знаннями з теорії і практики судової медицини для участі в експертних дослідженнях є важливою складовою засвоєння програми з дисципліни та забезпечує експертне та практичне значення спеціальності.
Современные аспекты и составляющие учебных программам для подготовки специалистов второго (магистерского) уровня высшего образования области знаний «Здравоохранение» по специальности 222 «Медицина», 221 «Стоматология» предусматривают предоставление студентам комплекса современных знаний медицинского, медико-биологического, медико-криминалистического характера для понимания морфологического, диагностического, экспертного компонента врачебного мышления. База знаний и перечень полученных практических навыков и диагностических методов по предмету и их применение решают не только определенный перечень вопросов для медицинской отрасли, но и необходимые в практической деятельности органов правосудия и судопроизводства при расследовании дел против здоровья и жизни человека. Ведь согласно действующему законодательству в Украине привлечения врача-любой специальности могут привлекать к проведению судебно-медицинской экспертизы трупа, а также при осмотре трупа на месте его обнаружения. Поэтому, необходимо получение необходимого объема знаний и перечень практических навыков врачу-эксперту по учебные программы высших медицинских заведений в Украине и действующего законодательства потребностью не только для участия в следственных действиях, но в дальнейшем для решения экспертных задач. Именно важность понимания задач врача судебно-медицинского эксперта и врача -эксперт, овладение необходимыми знаниями по теории и практике судебной медицины для участия в экспертных исследованиях является важной составляющей усвоения программы по дисциплине и обеспечивает экспертное и практическое значение специальности.
The relevance of studying the subject and obtaining thorough knowledge of forensic medicine is due not only to the curricula and plans, but also to the necessity for understanding of expert judgment and the acquisition of the necessary knowledge in theory and practice to participate in expert research, the involvement of the doctor of any specialty for solving expert tasks in accordance with the current legislation of Ukraine.
Keywords: судова медицина
судово-медичне дослідження
сучасні технології навчання
кредитно-модульна система
судебная медицина
современные технологии обучения
кредитно-модульная система
судебно-медицинское исследование
forensic medicine
forensic medical examination
teaching methodology
modern learning technology
UDC: 378.147:340.6
URI: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/12719
Appears in Collections:Сучасна медична освіта: методологія, теорія, практика
Наукові праці. Кафедра патологічної анатомії та судової медицини

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Modern_aspects_of_the_methodology.pdf577,46 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.