Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/12779
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЖивотовська, Лілія Валентинівна-
dc.contributor.authorСонник, Григорій Трохимович-
dc.contributor.authorБоднар, Леся Анатоліївна-
dc.contributor.authorБорисенко, Володимир Васильович-
dc.contributor.authorКазаков, Олексій Анатолійович-
dc.contributor.authorІсаков, Рустам Ісроїлович-
dc.contributor.authorЖивотовская, Лилия Валентиновна-
dc.contributor.authorСонник, Григорий Трофимович-
dc.contributor.authorБоднар, Леся Анатольевна-
dc.contributor.authorСонник, Владимир Васильевич-
dc.contributor.authorКазаков, Алексей Анатольевич-
dc.contributor.authorИсаков, Рустам Исроилович-
dc.contributor.authorZhyvotovska, L. V.-
dc.contributor.authorSonnik, G. T.-
dc.contributor.authorBodnar, L. A.-
dc.contributor.authorBorysenko, V. V.-
dc.contributor.authorKazakov, O. A.-
dc.contributor.authorIsakov, R. I.-
dc.date.accessioned2020-05-27T11:26:07Z-
dc.date.available2020-05-27T11:26:07Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationФормування фахової компетентності лікарів-інтернів на етапі післядипломної освіти на основі таксономії Блума / Л. В. Животовська, Г. Т. Сонник, Л. А. Боднар [ та ін.] // Сучасна медична освіта: методологія, теорія, практика : матеріали Всеукр. навч.-наук. конф.з міжнар. участю, м. Полтава, 19 березня 2020 р. – Полтава, 2020. – С. 85–87.uk_UA
dc.identifier.urihttp://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/12779-
dc.description.abstractУ статті описані окремі аспекти формування фахової компетентності лікарів-інтернів на етапі післядипломної освіти на основі педагогічної таксономії. Аналіз оновленої версії таксономії Б. Блума показав перевагу її практичної реалізації в навчальному процесі, зокрема на етапі післядипломної освіти таксономія сприяє формуванню у майбутніх лікарів навичок мислення високих рівнів, таких як аналіз, оцінка, створення.uk_UA
dc.description.abstractВ статье описаны отдельные аспекты формирования профессиональной компетентности врачей-интернов на этапе последипломного образования на основе педагогической таксономии. Анализ обновленной версии таксономии Б. Блума показал преимущество ее практической реализации в учебном процессе, в частности на этапе последипломного образования таксономия способствует формированию у будущих врачей навыков мышления высоких уровней, таких как анализ, оценка, создание.uk_UA
dc.description.abstractAnnotation: The article describes certain aspects of the formation of professional competence of interns at the stage of postgraduate education on the basis of pedagogical taxonomy. Analysis of the updated version of B. Bloom's taxonomy showed the advantage of its practical implementation in the educational process, in particular, at the stage of postgraduate education, taxonomy contributes to the development of future doctors' thinking skills of high levels, such as analysis, evaluation, creation.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectкомпетентнісний підхідuk_UA
dc.subjectформування навичок мисленняuk_UA
dc.subjectтаксономія Блумаuk_UA
dc.subjectкомпетентностный подходuk_UA
dc.subjectформирование навыков мышленияuk_UA
dc.subjectтаксономия Блумаuk_UA
dc.subjectcompetency-based approachuk_UA
dc.subjectformation of thinking skillsuk_UA
dc.subjectBloom's taxonomyuk_UA
dc.titleФормування фахової компетентності лікарів-інтернів на етапі післядипломної освіти на основі таксономії Блумаuk_UA
dc.title.alternativeФормирование профессиональной компетентности врачей-интернов на этапе последипломного образования на основе таксономии Блумаuk_UA
dc.title.alternativeFormation of professional competence of interns at the stage of postgraduate education based on Bloom's taxonomyuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові праці. Кафедра психіатрії, наркології та медичної психології
Сучасна медична освіта: методологія, теорія, практика

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Formuvannya_fakhovoyi_kompetentnosti_likariv-interniv_na_osnovi_taksonomiyi_Bluma.pdf332,3 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.