Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/12779
Title: Формування фахової компетентності лікарів-інтернів на етапі післядипломної освіти на основі таксономії Блума
Other Titles: Формирование профессиональной компетентности врачей-интернов на этапе последипломного образования на основе таксономии Блума
Formation of professional competence of interns at the stage of postgraduate education based on Bloom's taxonomy
Authors: Животовська, Лілія Валентинівна
Сонник, Григорій Трохимович
Боднар, Леся Анатоліївна
Борисенко, Володимир Васильович
Казаков, Олексій Анатолійович
Ісаков, Рустам Ісроїлович
Животовская, Лилия Валентиновна
Сонник, Григорий Трофимович
Боднар, Леся Анатольевна
Сонник, Владимир Васильевич
Казаков, Алексей Анатольевич
Исаков, Рустам Исроилович
Zhyvotovska, L. V.
Sonnik, G. T.
Bodnar, L. A.
Borysenko, V. V.
Kazakov, O. A.
Isakov, R. I.
Issue Date: 2020
Citation: Формування фахової компетентності лікарів-інтернів на етапі післядипломної освіти на основі таксономії Блума / Л. В. Животовська, Г. Т. Сонник, Л. А. Боднар [ та ін.] // Сучасна медична освіта: методологія, теорія, практика : матеріали Всеукр. навч.-наук. конф.з міжнар. участю, м. Полтава, 19 березня 2020 р. – Полтава, 2020. – С. 85–87.
Abstract: У статті описані окремі аспекти формування фахової компетентності лікарів-інтернів на етапі післядипломної освіти на основі педагогічної таксономії. Аналіз оновленої версії таксономії Б. Блума показав перевагу її практичної реалізації в навчальному процесі, зокрема на етапі післядипломної освіти таксономія сприяє формуванню у майбутніх лікарів навичок мислення високих рівнів, таких як аналіз, оцінка, створення.
В статье описаны отдельные аспекты формирования профессиональной компетентности врачей-интернов на этапе последипломного образования на основе педагогической таксономии. Анализ обновленной версии таксономии Б. Блума показал преимущество ее практической реализации в учебном процессе, в частности на этапе последипломного образования таксономия способствует формированию у будущих врачей навыков мышления высоких уровней, таких как анализ, оценка, создание.
Annotation: The article describes certain aspects of the formation of professional competence of interns at the stage of postgraduate education on the basis of pedagogical taxonomy. Analysis of the updated version of B. Bloom's taxonomy showed the advantage of its practical implementation in the educational process, in particular, at the stage of postgraduate education, taxonomy contributes to the development of future doctors' thinking skills of high levels, such as analysis, evaluation, creation.
Keywords: компетентнісний підхід
формування навичок мислення
таксономія Блума
компетентностный подход
формирование навыков мышления
таксономия Блума
competency-based approach
formation of thinking skills
Bloom's taxonomy
URI: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/12779
Appears in Collections:Наукові праці. Кафедра психіатрії, наркології та медичної психології
Сучасна медична освіта: методологія, теорія, практика

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Formuvannya_fakhovoyi_kompetentnosti_likariv-interniv_na_osnovi_taksonomiyi_Bluma.pdf332,3 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.