Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/12789
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБичко, Марина Вікторівна-
dc.contributor.authorБычко, Марина Викторовна-
dc.contributor.authorBychko, M. V.-
dc.date.accessioned2020-05-29T11:08:58Z-
dc.date.available2020-05-29T11:08:58Z-
dc.date.issued2019-10-
dc.identifier.citationБичко М. В. Теоретичний аналіз поняття «педагогічні умови» в контексті підготовки майбутніх лікарів до професійної діяльності / М. В. Бичко // Механізми сучасного інноваційного розвитку педагогічної науки та освіти : матеріали наук.-практ. конф., м. Хмельницький, 18-19 жовтня 2019 р. – Херсон : Видавничий дім "Гельветика", 2019. – С. 41–45.uk_UA
dc.identifier.isbn978-617-7640-69-0-
dc.identifier.urihttp://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/12789-
dc.description.abstractУ статті здійснюється теоретичний огляд поняття "педагогічні умови" та дотичних до нього понять. Досліджуються етапи формування поняття у контексті праць дослідників, що займалися даною проблематикою. Викремлені рівні педагогічних умов. Визначене місце та роль педагогічних умов в процесі підготовки майбутніх лікарів до професійної діяльності.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherВидавничий дім "Гельветика"uk_UA
dc.subjectпрофесійна підготовкаuk_UA
dc.subjectпедагогічні умовиuk_UA
dc.subjectмайбутні лікаріuk_UA
dc.subjectумоваuk_UA
dc.subjectосвітній процесuk_UA
dc.subjectprofessional traininguk_UA
dc.subjectpedagogical conditionsuk_UA
dc.subjectfuture doctorsuk_UA
dc.subjectconditionuk_UA
dc.subjecteducational processuk_UA
dc.subjectпрофессиональная подготовкаuk_UA
dc.subjectпедагогические условияuk_UA
dc.subjectусловиеuk_UA
dc.subjectобразовательный процессuk_UA
dc.subjectбудущие врачиuk_UA
dc.titleТеоретичний аналіз поняття «педагогічні умови» в контексті підготовки майбутніх лікарів до професійної діяльностіuk_UA
dc.title.alternativeТеоретический анализ понятия «педагогические условия» в контексте подготовки будущих врачей к профессиональной деятельностиuk_UA
dc.title.alternativeTheoretical analysis of the concept of “pedagogical conditions” in the context of preparing future doctors for professional activitiesuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.subject.udc37.07:[005:001.895](063)uk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові праці. Кафедра фізики

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Theoretical_analysis.pdf883,9 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.