Please use this identifier to cite or link to this item:
http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/12789
Title: | Теоретичний аналіз поняття «педагогічні умови» в контексті підготовки майбутніх лікарів до професійної діяльності |
Other Titles: | Теоретический анализ понятия «педагогические условия» в контексте подготовки будущих врачей к профессиональной деятельности Theoretical analysis of the concept of “pedagogical conditions” in the context of preparing future doctors for professional activities |
Authors: | Бичко, Марина Вікторівна Бычко, Марина Викторовна Bychko, M. V. |
Issue Date: | Oct-2019 |
Publisher: | Видавничий дім "Гельветика" |
Citation: | Бичко М. В. Теоретичний аналіз поняття «педагогічні умови» в контексті підготовки майбутніх лікарів до професійної діяльності / М. В. Бичко // Механізми сучасного інноваційного розвитку педагогічної науки та освіти : матеріали наук.-практ. конф., м. Хмельницький, 18-19 жовтня 2019 р. – Херсон : Видавничий дім "Гельветика", 2019. – С. 41–45. |
Abstract: | У статті здійснюється теоретичний огляд поняття "педагогічні умови" та дотичних до нього понять. Досліджуються етапи формування поняття у контексті праць дослідників, що займалися даною проблематикою. Викремлені рівні педагогічних умов. Визначене місце та роль педагогічних умов в процесі підготовки майбутніх лікарів до професійної діяльності. |
Keywords: | професійна підготовка педагогічні умови майбутні лікарі умова освітній процес professional training pedagogical conditions future doctors condition educational process профессиональная подготовка педагогические условия условие образовательный процесс будущие врачи |
UDC: | 37.07:[005:001.895](063) |
ISBN: | 978-617-7640-69-0 |
URI: | http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/12789 |
Appears in Collections: | Наукові праці. Кафедра фізики |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Theoretical_analysis.pdf | 883,9 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.