Please use this identifier to cite or link to this item:
http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/1278
Title: | Проектування діяльності «викладач – студент» в умовах організації диференціації навчання фахових дисциплін майбутніх учителів іноземної мови у вищих педагогічних навчальних закладах |
Authors: | Гончарова, Євгенія Євгенівна |
Issue Date: | 2014 |
Citation: | Гончарова Є. Є. Проектування діяльності «викладач – студент» в умовах організації диференціації навчання фахових дисциплін майбутніх учителів іноземної мови у вищих педагогічних навчальних закладах / Є. Є. Гончарова // Наукові записки Ніжинського державного університету ім. М. Гоголя. Сер. : «Психолого-педагогічні науки». – 2014. – № 1. – С. 151–157. |
Abstract: | Об’єктом дослідження автора є диференціація навчання майбутніх учителів іноземної мови у вищих педагогічних навчальних закладах. На основі теоретичного дослідження наукової літератури автор аналізує роль педагогічного проектування в організації взаємодії «викладач – студент» в умовах диференціації навчання іноземної мови; Объектом исследования автора является дифференцированное обучение будущих учителей иностранного языка в высших педагогических учебных заведениях. На основе теоретического исследования научной литературы автор анализирует роль педагогического проектирования в организации взаимодействия «преподаватель – студент» при диффренциации обучения иностранному языку; The object of the author’s investigation is the differentiated instruction of prospective foreign language teachers at higher pedagogical educational institutions. On the basis of theoretical study of scientific literature, the author analyzes the role of pedagogical projecting in the organization of “teacher – student” interaction in conditions of differentiated teaching of a foreign language. |
Keywords: | диференціація навчання майбутні учителі іноземних мов педагогічне проектування взаємодія «викладач – студент» дифференциация обучения будущие учителя иностранного языка педагогическое проектирование взаимодействие «преподаватель – студент» differentiation of education prospective teachers of foreign languages pedagogical projecting “teacher – student” interaction |
URI: | http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/1278 |
Appears in Collections: | Наукові праці. Кафедра іноземних мов з латинською мовою та медичною термінологією |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Proektuvannia_diialnosti.pdf | 166,16 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.