Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/12805
Title: Сучасні та історичні аспекти підготовки студентів з мікробіології, вірусології та імунології
Other Titles: Мodern and historical aspects of students preparation in microbiology, virology and immunology
Authors: Сотниченко, Світлана Миколаївна
Sotnichenko, S. M.
Ганчо, Ольга Валеріївна
Hancho, O. V.
Коваленко, Нінель Павлівна
Kovalenko, N. P.
Боброва, Нелля Олександрівна
Bobrova, N. O.
Зачепило, Світлана Вікторівна
Zachepilo, S. V.
Лугова, Любов Олександрівна
Lugova, L. O.
Issue Date: 19-Mar-2020
Publisher: Українська медична стоматологічна академія
Citation: Сучасні та історичні аспекти підготовки студентів з мікробіології, вірусології та імунології / С. М. Сотниченко, О. В. Ганчо, Н. П. Коваленко [та ін.] // Сучасна медична освіта: методологія, теорія, практика : матеріали Всеукр. навч.-наук. конф. з міжнар. участю, м. Полтава, 19 березня 2020 р. – Полтава, 2020. – С. 206–209.
Abstract: У статті розглянуті історичні та сучасні аспекти навчання мікробіології. Метою роботи було вивчення науково-методичної літератури, визначення структури та змісту знань з мікробіології, розкритті понять, методів, методичних прийомів, форм навчання, які сприяють ефективному засвоєнню мікробіологічного матеріалу студентами медичних спеціальностей.Головним результатом та центральною ланкою навчальної діяльності, є засвоєння знань, умінь і навичок студентами. Процес набуття й засвоєння знань є довготривалим, цілеспрямованим і поетапним Перспективи подальших досліджень вбачаємо у визначенні якісних показників засвоєння знань студентами медичних спеціальностей з мікробіології;
The article deals with historical and modern aspects of microbiology teaching. The purpose of the study was to study the peculiarities of the structure and content of knowledge, methods, methodical techniques, forms of teaching that contribute to the effective assimilation of material in microbiology, virology and immunology by students of medical specialties. The main result and central link of the educational activity is the students' acquisition of knowledge and skills. The process of knowledge acquisition and assimilation is a long-term, purposeful and gradual.
Keywords: мікробіологія
вірусологія та імунологія
міждисциплінарна інтеграція
методи дослідження
компетентності
microbiology
virology and immunology
interdisciplinary integration
research methods
competencies
URI: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/12805
Appears in Collections:Сучасна медична освіта: методологія, теорія, практика
Наукові праці. Кафедра мікробіології, вірусології та імунології

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
metod2020_1.pdf620,23 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.