Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/12866
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКудря, Ірина Павлівна-
dc.contributor.authorКулішов, Сергій Костянтинович-
dc.contributor.authorТретяк, Наталія Григорівна-
dc.contributor.authorКудря, Ирина Павловна-
dc.contributor.authorКулишов, Сергей Константинович-
dc.contributor.authorТретяк, Наталья Григорьевна-
dc.contributor.authorKudrya, I. P.-
dc.contributor.authorKulishov, S. K.-
dc.contributor.authorTretiak, N. G.-
dc.date.accessioned2020-06-12T11:24:30Z-
dc.date.available2020-06-12T11:24:30Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationКудря І. П. Симуляційні технології в сучасному освітньому процесі підготовки майбутніх лікарів / I. П. Кудря, С. К. Кулішов, Н. Г. Третяк // Вісник проблем біології і медицини. – 2020. – Вип. 2 (156). – С. 198–201.uk_UA
dc.identifier.issnISSN 2077-4214-
dc.identifier.otherУДК 378:614.25-
dc.identifier.urihttp://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/12866-
dc.description.abstractМетою роботи був аналіз значимості симуляційних технологій в сучасній освітній підготовці майбутніх лікарів. Симуляційні технології навчання та оцінки практичних навичок, умінь і знань засновані на реалістичному моделюванні, імітації клінічної ситуації або окремо взятої фізіологічної системи. З цією метою можуть використовуватися біологічні, механічні, електронні та віртуальні (комп’ютерні) моделі. Важливою частиною симуляційного навчання є дебрифінг. Цей вид діяльності активує рефлексивне мислення у студентів-медиків, забезпечує зворотний зв’язок для оцінки якості виконання завдання, закріплення отриманих навичок та знань. Отже, симуляційне навчання має такі позитивні характеристики як – клінічний досвід у віртуальному середовищі без ризику для пацієнта, особливо при відпрацюванні інвазивних діагностичних та лікувальних маніпуляцій; тренінги в зручний час, незалежно від роботи клініки та наявності пацієнта; відпрацювання дій при рідкісній патології; необмежену кількість повторів відпрацювання навичок з доведенням їх до автоматизму; зниження «стрес-контакту» з пацієнтом; проведення реальної детальної педагогічної атестації з об’єктивною оцінкою досягнутого рівня майстерності.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherУкраїнська медична стоматологічна академіяuk_UA
dc.subjectсимуляційні технологіїuk_UA
dc.subjectдебрифінгuk_UA
dc.subjectпрактичні навичкиuk_UA
dc.subjectсимуляционные технологииuk_UA
dc.subjectдебрифингuk_UA
dc.subjectпрактические навыкиuk_UA
dc.subjectsimulation technologiesuk_UA
dc.subjectdebriefinguk_UA
dc.subjectpractical skillsuk_UA
dc.titleСимуляційні технології в сучасному освітньому процесі підготовки майбутніх лікарівuk_UA
dc.title.alternativeСимуляционные технологии в современном образовательном процессе подготовки будущих врачейuk_UA
dc.title.alternativeSimulation technologies in the modern training process of future physiciansuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.identifier.doiDOI 10.29254/2077-4214-2020-2-156-198-201-
dc.subject.udc378:614.25uk_UA
Розташовується у зібраннях:Вісник проблем біології і медицини, Випуск 2 (156)
Наукові праці. Кафедра внутрішньої медицини № 1

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
simulation_technologies_in_the_modern_training_process_of_future_physicians.pdf175,73 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.