Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/12866
Назва: | Симуляційні технології в сучасному освітньому процесі підготовки майбутніх лікарів |
Інші назви: | Симуляционные технологии в современном образовательном процессе подготовки будущих врачей Simulation technologies in the modern training process of future physicians |
Автори: | Кудря, Ірина Павлівна Кулішов, Сергій Костянтинович Третяк, Наталія Григорівна Кудря, Ирина Павловна Кулишов, Сергей Константинович Третяк, Наталья Григорьевна Kudrya, I. P. Kulishov, S. K. Tretiak, N. G. |
Дата публікації: | 2020 |
Видавець: | Українська медична стоматологічна академія |
Бібліографічний опис: | Кудря І. П. Симуляційні технології в сучасному освітньому процесі підготовки майбутніх лікарів / I. П. Кудря, С. К. Кулішов, Н. Г. Третяк // Вісник проблем біології і медицини. – 2020. – Вип. 2 (156). – С. 198–201. |
Короткий огляд (реферат): | Метою роботи був аналіз значимості симуляційних технологій в сучасній освітній підготовці майбутніх лікарів. Симуляційні технології навчання та оцінки практичних навичок, умінь і знань засновані на реалістичному моделюванні, імітації клінічної ситуації або окремо взятої фізіологічної системи. З цією метою можуть використовуватися біологічні, механічні, електронні та віртуальні (комп’ютерні) моделі. Важливою частиною симуляційного навчання є дебрифінг. Цей вид діяльності активує рефлексивне мислення у студентів-медиків, забезпечує зворотний зв’язок для оцінки якості виконання завдання, закріплення отриманих навичок та знань. Отже, симуляційне навчання має такі позитивні характеристики як – клінічний досвід у віртуальному середовищі без ризику для пацієнта, особливо при відпрацюванні інвазивних діагностичних та лікувальних маніпуляцій; тренінги в зручний час, незалежно від роботи клініки та наявності пацієнта; відпрацювання дій при рідкісній патології; необмежену кількість повторів відпрацювання навичок з доведенням їх до автоматизму; зниження «стрес-контакту» з пацієнтом; проведення реальної детальної педагогічної атестації з об’єктивною оцінкою досягнутого рівня майстерності. |
Ключові слова: | симуляційні технології дебрифінг практичні навички симуляционные технологии дебрифинг практические навыки simulation technologies debriefing practical skills |
УДК: | 378:614.25 |
ISSN: | ISSN 2077-4214 |
DOI: | DOI 10.29254/2077-4214-2020-2-156-198-201 |
URI: | http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/12866 |
Розташовується у зібраннях: | Вісник проблем біології і медицини, Випуск 2 (156) Наукові праці. Кафедра внутрішньої медицини № 1 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
simulation_technologies_in_the_modern_training_process_of_future_physicians.pdf | 175,73 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.