Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/12948
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Гуцол, М. І. | - |
dc.date.accessioned | 2020-06-23T07:43:54Z | - |
dc.date.available | 2020-06-23T07:43:54Z | - |
dc.date.issued | 2019 | - |
dc.identifier.citation | Гуцол М. І. Самоконтроль студентів при вивченні латинської та іноземних мов у медичних ЗВО України / М. І. Гуцол // Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи : зб. статей ІV Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Полтава, 7–8 листопада 2019 р.). – Полтава : Астрая, 2019. – С. 93–99. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/12948 | - |
dc.description.abstract | У статті розглядаються проблеми розвивального навчання, яке поєднує професійну підготовку і особистісний розвиток індивідуальності майбутніх медиків. Когнітивні здібності представлені як основний концепт розвитку особистості в навчанні іноземних мов у вищий медичній школі. Самоконтроль розглядається як компонент когнітивних особливостей студента. Вміння самооцінки і самокорекції аналізуються в аспекті їх структур і рівнів сформованості | uk_UA |
dc.description.abstract | The paper deals with the problem o f “the developing education ” which unites professional preparation and psychological formation o f future doctors. Cognitive abilities are presented as the main substrate, concept o f personality development in foreign language teaching at a higher medical school. Self-control is regarded as a component o f general cognitive characteristics. The abilities o f self-esteem and self-correction are analyzed according to their structures and levels o f formation. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Українська медична стоматологічна академія | uk_UA |
dc.subject | когнітивний розвиток | uk_UA |
dc.subject | іншомовна комунікація | uk_UA |
dc.subject | рефлексія | uk_UA |
dc.subject | мовний портфель | uk_UA |
dc.subject | педагогічні технології | uk_UA |
dc.subject | cognitive development | uk_UA |
dc.subject | foreign language communication | uk_UA |
dc.subject | reflection | uk_UA |
dc.subject | pedagogical technologies | uk_UA |
dc.subject | language portfolio | uk_UA |
dc.title | Самоконтроль студентів при вивченні латинської та іноземних мов у медичних ЗВО України | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
dc.subject.udc | 371.315 | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Gucol_Samokontrol_studentiv.pdf | 145,29 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.