Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/13025
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorНаливайко, О. О.-
dc.contributor.authorНаливайко, Н. А.-
dc.date.accessioned2020-07-01T13:31:22Z-
dc.date.available2020-07-01T13:31:22Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationНаливайко О. О. Роль індивідуальних освітніх траєкторій у сучасному «цифровому супільстві» / О. О. Наливайко, Н. А. Наливайко // Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи : зб. статей ІV Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Полтава, 7–8 листопада 2019 р.). – Полтава : Астрая, 2019. – С. 276–279.uk_UA
dc.identifier.urihttp://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/13025-
dc.description.abstractДосліджено визначення індивідуальної освітньої траєкторії та її місце в структурісучасного освітнього процесу. Висвітлено етапи створення індивідуальної освітньої траєкторії в цифровому просторі. Розглянуто роль цифрових засобів навчання в процесі побудови індивідуальної освітньої траєкторії здобувача освіти закладу вищої освіти. Проаналізовано основні особливості використання інформаційних систем та цифрових платформ навчання (Moodle,iSpringOnline LMS, Edmodo тощо) у контексті побудови індивідуальної освітньої траєкторії здобувача освіти. Виокремлено основні функції інформаційних систем: опрацювання та збереження інформації, подання оброблених даних у зручному для користувача вигляді; експортування даних в інші програмні комплекси. Акцентовано увагу на індивідуалізації навчального процесу як запоруки успішної побудови індивідуальної освітньої траєкторії.uk_UA
dc.description.abstractThe definition of an individual educational trajectory and its place in the structure of the modern educational process is investigated.The stages of creating an individual educational route in digital space are highlighted. The role of digital teaching tools in the process of building an individual educational route of a higher education institution student is considered. The main features of the use of information systems and digital learning platforms (Moodle, iSpring Online LMS, Edmodo etc.) are analyzedin the context of building an individual educationalrouteof a student.The main functions of information systems are identified: the development and storage of information, the presentation of processed data in a user-friendly form; data export to other software systems. Attention is paid to the educational process individualization as a guarantee of successful construction of an individual educational route.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherУкраїнська медична стоматологічна академіяuk_UA
dc.subjectіндивідуальна освітня траєкторіяuk_UA
dc.subjectцифрове суспільствоuk_UA
dc.subjectздобувачі освітиuk_UA
dc.subjectособистісно орієнтоване навчанняuk_UA
dc.subjectцифрові платформи навчанняuk_UA
dc.subjectindividual educational routeuk_UA
dc.subjectdigital societyuk_UA
dc.subjectdigital learning platformsuk_UA
dc.subjectstudentuk_UA
dc.subjectstudent-centered learninguk_UA
dc.titleРоль індивідуальних освітніх траєкторій у сучасному "цифровому супільстві"uk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.subject.udc378.147.091.31:004.9uk_UA
Розташовується у зібраннях:Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Nalivayko_Rol_individualnih.pdf108,99 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.