Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/13042
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Перекрест, М. І. | - |
dc.date.accessioned | 2020-07-03T06:49:16Z | - |
dc.date.available | 2020-07-03T06:49:16Z | - |
dc.date.issued | 2019 | - |
dc.identifier.citation | Перекрест М. І. Мовленнєво-комунікативна компетентність студентів-іноземців у вищих навчальних закладах / М. І. Перекрест // Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи : зб. статей ІV Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Полтава, 7–8 листопада 2019 р.). – Полтава : Астрая, 2019. – С. 314–317. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/13042 | - |
dc.description.abstract | У статті розглядається особливості формування мовленнєво- комунікативної компетенції у іноземних студентів. Досліджуються проблеми, які виникають у стедентів-іноземців під час комунікації не рідною для них мовою у процесі навчання, розглядаються наукові праці дослідників, які працювали над проблемою мовленнєвої та комунікативної компетентності. З ’ясовано, що вирішення проблем які виникають у спілкуванні, можливе завдяки мінімізації дистанції між представниками різноманітних національностей та культур, це сформує мовленнєво-комунікативну компетентність на основному етапі професійного спілкування. Зазначається, що процес формування мовленнєво- комунікативної компетентності студентів-іноземців у вищих навчальних закладах України виокремлює три основних складних етапи, які поєднуються суб’єктивними та об’єктивними факторами. | uk_UA |
dc.description.abstract | In the article features offormation of verbal-communicative competence offoreign students. The problems are investigated which is arising in a group of foreign students in the process of communication is not their native language in teaching, the opinions of researchers who worked on the problem of verbal-communicative competence are considered. It was found that the problems arising in communication possible by minimizing the distance between different nationalities and cultures, this will form someverbal-communicative competence on the main stage of professional communication. It’s conclude that the process of formation of verbal-communicative competence of foreign students in higher educational institution of Ukraine distinguishes three main stages which combines subjective and objective factors. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Українська медична стоматологічна академія | uk_UA |
dc.subject | компетентність | uk_UA |
dc.subject | мовленнєво-комунікативна компетентність | uk_UA |
dc.subject | студенти-іноземці | uk_UA |
dc.subject | професійна компетентність | uk_UA |
dc.subject | competence | uk_UA |
dc.subject | verbal-communicative competence | uk_UA |
dc.subject | foreign students | uk_UA |
dc.subject | professional competence | uk_UA |
dc.title | Мовленнєво-комунікативна компетентність студентів-іноземців у вищих навчальних закладах | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Perehrest_Movlenevo_kompetentna_kompetentnist.pdf | 89,87 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.