Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/13042
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПерекрест, М. І.-
dc.date.accessioned2020-07-03T06:49:16Z-
dc.date.available2020-07-03T06:49:16Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationПерекрест М. І. Мовленнєво-комунікативна компетентність студентів-іноземців у вищих навчальних закладах / М. І. Перекрест // Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи : зб. статей ІV Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Полтава, 7–8 листопада 2019 р.). – Полтава : Астрая, 2019. – С. 314–317.uk_UA
dc.identifier.urihttp://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/13042-
dc.description.abstractУ статті розглядається особливості формування мовленнєво- комунікативної компетенції у іноземних студентів. Досліджуються проблеми, які виникають у стедентів-іноземців під час комунікації не рідною для них мовою у процесі навчання, розглядаються наукові праці дослідників, які працювали над проблемою мовленнєвої та комунікативної компетентності. З ’ясовано, що вирішення проблем які виникають у спілкуванні, можливе завдяки мінімізації дистанції між представниками різноманітних національностей та культур, це сформує мовленнєво-комунікативну компетентність на основному етапі професійного спілкування. Зазначається, що процес формування мовленнєво- комунікативної компетентності студентів-іноземців у вищих навчальних закладах України виокремлює три основних складних етапи, які поєднуються суб’єктивними та об’єктивними факторами.uk_UA
dc.description.abstractIn the article features offormation of verbal-communicative competence offoreign students. The problems are investigated which is arising in a group of foreign students in the process of communication is not their native language in teaching, the opinions of researchers who worked on the problem of verbal-communicative competence are considered. It was found that the problems arising in communication possible by minimizing the distance between different nationalities and cultures, this will form someverbal-communicative competence on the main stage of professional communication. It’s conclude that the process of formation of verbal-communicative competence of foreign students in higher educational institution of Ukraine distinguishes three main stages which combines subjective and objective factors.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherУкраїнська медична стоматологічна академіяuk_UA
dc.subjectкомпетентністьuk_UA
dc.subjectмовленнєво-комунікативна компетентністьuk_UA
dc.subjectстуденти-іноземціuk_UA
dc.subjectпрофесійна компетентністьuk_UA
dc.subjectcompetenceuk_UA
dc.subjectverbal-communicative competenceuk_UA
dc.subjectforeign studentsuk_UA
dc.subjectprofessional competenceuk_UA
dc.titleМовленнєво-комунікативна компетентність студентів-іноземців у вищих навчальних закладахuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Perehrest_Movlenevo_kompetentna_kompetentnist.pdf89,87 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.