Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/1305
Title: Студентське наукове товариство, як фундамент наукового світогляду студента
Other Titles: Студенческое научное общество, как фундамент научного мировозрения студента-медика
Student scientific society, as foundation of scientific worldview medical students
Authors: Іваницький, Ігор Олексійович
Гасюк, Наталія Володимирівна
Иваницкий, Игорь Алексеевич
Гасюк, Наталия Владимировна
Ivanitskiy, I.
Gasyuk, N.
Issue Date: 2011
Publisher: Всеукраїнська громадська організація «Наукове товариство анатомів, гістологів, ембріологів та топографоанатомів України», ВДНЗ України «Українська медична стоматологічна академія», Полтавське відділення Міжнародного фонду допомоги хворим з наслідками травм та захворювань
Citation: Іваницький І. О. Студентське наукове товариство, як фундамент наукового світогляду студента / І. О. Іваницький, Н. В. Гасюк // Світ медицини та біології. – 2011. – № 4. – С. 155–157.
Abstract: Якість підготовки молодих фахівців в умовах європейської системи залікових кредитів і зміни державних освітніх стандартів забезпечується інтегративними міждисциплінарними підходами до даного питання. Саме від кваліфікаційного рівня майбутнього лікаря залежить його вміння не лише обґрунтовувати клінічний діагноз, а й проводити змістовну діагностику і диференційну діагностику з даної дисципліни. Отже питання формування навичок діагностики і диференційної діагностики оптимальної терапії конкретного хворого в навчальному процесі має надаватися пріоритетне значення і неможливе без наукових підходів; Качество подготовки молодых специалистов в условиях европейской системы зачетных кредитов и изменений государственных образовательных стандартов обеспечивается интегративными междисциплинарными подходами к данному вопросу. Именно от квалификационного уровня будущего врача зависит его умение не только обосновать кли- нический диагноз, но и провести дифференциальную диагностику по той или иной нозологической единице. Вопросу формирования навыков диагностики и дифференциальной диагностики оптимальной терапии конкретного пациента в учебном процессе должно отводиться приоритетное место, которое невозможно без адекватных научных подходов; The quality of the training young specialists in the conditions of the European system of test credits and changes of state educational standards is provided the integrative interdisciplinary approaches to the issue. In our opinion, from the skill level of the future depends on his doctor's ability not only to substantiate the clinical diagnosis, but also to the content and the differential diagnosis of some disease entities. Question formation of skills diagnosis and differential diagnosis of a specific patient the optimal therapy in the learning process should be given priority, which is impossible without adequate scientific approaches.
Keywords: інтеграція
діагностика
навички
освіта
кваліфікація
интеграция
диагностика
навыки
образование
квалификация
integration
diagnostics
skills
education and qualifications
ISSN: 2079-8334
URI: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/1305
Appears in Collections:Наукові праці. Кафедра терапевтичної стоматології

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Student_scientific_society.pdf988,58 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.