Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/13062
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Рак, О. М. | - |
dc.contributor.author | Содомора, П. А. | - |
dc.date.accessioned | 2020-07-07T07:30:58Z | - |
dc.date.available | 2020-07-07T07:30:58Z | - |
dc.date.issued | 2019 | - |
dc.identifier.citation | Рак О. М. Традиційність суспільства в контексті змін / О. М. Рак, П. А. Содомора // Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи : зб. статей ІV Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Полтава, 7–8 листопада 2019 р.). – Полтава : Астрая, 2019. – С. 332–333. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/13062 | - |
dc.description.abstract | Parmenides concluded that something that exists (it is) cannot also not exist (it is not). This would involve a logical contradiction. To Parmenides, knowledge gained through the senses was unreliable. Plato was convinced that language is a way to cognition. It seems that his theory of recollection prompts him to reconciliation of the opposites, namely conventional and nativistic approaches to the theory of Language. Modern science presents a variety of researches in conventional theories o f meaning. The theory of language acquisition acquired its development in so-called “20-century debate ” between nativism and empiricism represented by Chomsky and Skinner theories of language respectively. | uk_UA |
dc.description.abstract | Парменід ствердив, що все, що існує, не може також не існувати: це створює так звану логічну суперечність. Для Парменіда, знання, здобуте через чуття, є ненадійним. Платон був переконаний, що мова є шляхом до пізнання всесвіту. Його теорія реколекції пропонує поєднання протилежних поглядів попередніх мислителів, тобто конвенційного і натуралістичного погляду на теорію мови. Теорія Платона спричинилася до сучасних мовних теорій, які вилилися у так звані “дебати 20 століття” між Скіннером і Хомським. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Українська медична стоматологічна академія | uk_UA |
dc.subject | language | uk_UA |
dc.subject | cognition | uk_UA |
dc.subject | tradition | uk_UA |
dc.subject | thinking | uk_UA |
dc.subject | communication | uk_UA |
dc.subject | мова | uk_UA |
dc.subject | пізнання | uk_UA |
dc.subject | традиція | uk_UA |
dc.subject | мислення | uk_UA |
dc.subject | спілкування | uk_UA |
dc.title | Традиційність суспільства в контексті змін | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
dc.subject.udc | 811.161.2. (075.8) | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Rak_tradiciynist.pdf | 48,27 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.