Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/13084
Назва: Experience of the application of pedagogical control as a way of diagnosing the effectiveness of students 'academic activity at the department of medical and bioorganic chemistry at KHNMU
Автори: Sirova, G. O.
Petyunina, V. M.
Kalinenko, O. S.
Дата публікації: 2019
Видавець: Українська медична стоматологічна академія
Бібліографічний опис: Sirova G. O. Experience of the application of pedagogical control as a way of diagnosing the effectiveness of students 'academic activity at the department of medical and bioorganic chemistry at KHNMU / G. O. Sirova, V. M. Petyunina, O. S. Kalinenko // Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи : зб. статей ІV Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Полтава, 7–8 листопада 2019 р.). – Полтава : Астрая, 2019. – С. 376–380.
Короткий огляд (реферат): У статті на основі аналізу літературних джерел вказується на значення правильної організації і управління навчально-пізнавальною діяльністю студентів- медиків та роль у цьому процесі одної з важливих складових - педагогічного контролю. Автори діляться досвідом застосування педагогічного контролю при вивченні хімічних дисциплін на своїй кафедрі: наголошують на значенні контролюючих заходів різних форм як засобу діагностування стану навчальної роботи для студентів і для викладачів.
Based on the analysis of literary sources, the article indicates the importance of the proper organization and management of educational and cognitive activities of medical students and the role in this process of one of the important components - pedagogical control. The authors share their experiences with use of pedagogical control in the study of chemical disciplines at their department: they emphasize the importance of monitoring activities of various forms as a way of diagnosing the state of academic work for students and teachers.
Ключові слова: педагогічний контроль
процес навчання
діагностування
форми контролю
результати контролю
оцінювання
УДК: 378.091.3.016:577:61:378.4(477-25)ХНМУ
URI: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/13084
Розташовується у зібраннях:Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Sirova_Experience_of_the_application.pdf89,3 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.