Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/13086
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorSyrova, G. O.-
dc.contributor.authorKozub, S. M.-
dc.contributor.authorLukianova, L. V.-
dc.contributor.authorKozub, P. A.-
dc.date.accessioned2020-07-08T11:25:47Z-
dc.date.available2020-07-08T11:25:47Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationImprovement of forms and methods of teaching in higher education / G.O. Syrova, S. M. Kozub, L. V. Lukianova, P. A. Kozub // Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи : зб. статей ІV Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Полтава, 7–8 листопада 2019 р.). – Полтава : Астрая, 2019. – С. 372–376.uk_UA
dc.identifier.urihttp://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/13086-
dc.description.abstractРозглянуто поняття форм і методів навчання у вищому навчальному закладі як складових компонентів авторських педагогічних систем та розглянуто їх характеристику. Виділено організаційні форми навчання, які одночасно є способами безперервного управління пізнавальною діяльністю студентів. До них відносять: лекції, семінарські заняття, лабораторні роботи, практикуми, самостійну роботу, науково-дослідну роботу студентів, різного виду практику тощо. Показано, що ефективність навчання безпосередньо залежить від форм і методів, які викладач буде використовувати в навчально-виховному процесі. Вміле їх поєднання дозволить активізувати студента і викликати в ньому інтерес до процесу навчання.uk_UA
dc.description.abstractThe concepts of forms and methods of teaching in higher education as constituent components of the author's pedagogical systems were considered and their characteristics were considered too. Organizational forms of education were given. They are method of continuous management of cognitive activity of the students. These include: lectures, seminars, laboratory works, self-work, research work of students, various types of practice, etc. It is shown that the effectiveness of teaching depends directly on the forms and methods that the teacher will use in the educational process. Skillful combination of them will allow activating the student and arouse interest in him in the learning process.uk_UA
dc.language.isoenuk_UA
dc.publisherУкраїнська медична стоматологічна академіяuk_UA
dc.subjectформи та методи навчанняuk_UA
dc.subjectлекціїuk_UA
dc.subjectпрактичні заняттяuk_UA
dc.subjectлабораторні заняттяuk_UA
dc.subjectсамостійна роботаuk_UA
dc.subjectforms of teachinguk_UA
dc.subjectmethods of teachinguk_UA
dc.subjectlecturesuk_UA
dc.subjectpractical classesuk_UA
dc.subjectlaboratory worksuk_UA
dc.subjectself-workuk_UA
dc.titleImprovement of forms and methods of teaching in higher educationuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.subject.udc378.147uk_UA
Розташовується у зібраннях:Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Syrova_Improvement_of_forms.pdf99,07 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.