Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/1316
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМакаренко, Олександр Володимирович-
dc.contributor.authorМакаренко, Александр Владимирович-
dc.contributor.authorMakarenko, A.V.-
dc.date.accessioned2017-10-18T13:35:23Z-
dc.date.available2017-10-18T13:35:23Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationМакаренко О. В. Раціональне поєднання групової форми навчання з проблемним у процесі вивчення біофізики. / О. В. Макаренко // Актуальні проблеми сучасної медицини. – 2014. – Т. 14, Вип. 2 (46). – С. 171–175.uk_UA
dc.identifier.otherУДК 557.3:378.14-
dc.identifier.urihttp://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/1316-
dc.description.abstractОстаннім часом спостерігається значна масовість впровадження групових форм навчальної діяльності, тому питання про групове навчання посідають важливе місце, оскільки вони відкривають для майбутніх лікарів можливість співпраці, що є суттєвим для підготовки фахівців у ринкових умовах. Метою дослідження є встановлення умов раціонального поєднання групового навчання з проблемним у процесі вивчення біофізики. З метою контролю за діяльністю студентів у мікрогрупі нами були розроблені питання для групової форми контролю, розроблений контроль знань, який і визначав найефективнішу форму навчальної діяльності. Дослідження показало, що раціональне поєднання технології групового і проблемного навчання можуть створювати максимально сприятливі умови для розвитку і саморозвитку особистості студента. Практика свідчить, що в тих групах, де застосовується групова навчальна діяльність, студенти показують високі результати у навчанні; В последнее время наблюдается значительная массовость внедрения групповых форм учебной деятельности, поэтому вопросы группового обучения имеют особое значение, поскольку они открывают для будущих врачей возможность сотрудничества, что является существенным для подготовки специалистов в рыночных условиях. Целью исследования является определение условий рационального сочетания группового обучения с проблемным в процессе изучения биофизики. С целью контроля деятельности студентов в микрогруппе были разработаны вопросы для групповой формы контроля, контроль знаний, который и определял какая из форм обучения будет самой эффективной. Исследование показало, что рациональное сочетание технологии группового и проблемного обучения могут создавать максимально благоприятные условия для развития и саморазвития личности студента. Практика показывает, что в тех группах, где применяется групповая учебная деятельность, студенты показывают высокие результаты; Recently there has been observed substantial introduction of group learning activities, therefore they are in the focus of attention in psychological and pedagogical literature as these forms of leaning activity open the possibility to develop skills of fruitful cooperation, which is essential for training in current competitive conditions. The aim of the study presented is to establish the conditions of a rational combination of group learning activities and problem-based learning of biophysics. In order to monitor the activities of students in microgroups we have designed a questionnaire for the group control, which should help to determine the most effective forms of learning activities. The study has shown the rational combination of group learning activities and problem-based learning can create the most favourable conditions for the all-round development and self-identity of the students. Teaching practice demonstrates the extensive introducing of group training results in sufficient growing of academic progress.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherВищий державний навчальний заклад України «Українська медична стоматологічна академія»uk_UA
dc.subjectгрупове навчанняuk_UA
dc.subjectпроблемне навчанняuk_UA
dc.subjectособистісно орієнтоване навчанняuk_UA
dc.subjectкредитно-модульна система навчанняuk_UA
dc.subjectбіофізикаuk_UA
dc.subjectгрупповое обучениеuk_UA
dc.subjectпроблемное обучениеuk_UA
dc.subjectличностно ориентированное обучениеuk_UA
dc.subjectкредитно-модульная система обученияuk_UA
dc.subjectбиофизикаuk_UA
dc.subjectgroup traininguk_UA
dc.subjectproblem-base learninguk_UA
dc.subjectperson-oriented educationuk_UA
dc.subjectcourse of biophysicsuk_UA
dc.subjectECTSuk_UA
dc.subjectmedical studentsuk_UA
dc.titleРаціональне поєднання групової форми навчання з проблемним у процесі вивчення біофізикиuk_UA
dc.title.alternativeРациональное сочетание групповой формы обучения с проблемным в процессе изучения биофизикиuk_UA
dc.title.alternativeRational combination of group training and problem-base learning in teaching biophysicsuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові праці. Кафедра фізики

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
grup.pdf4,16 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.