Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/13315
Назва: | Осучаснення формату вишівського викладання: досвід використання соціально-мережевого контенту |
Автори: | Лещенко, Тетяна Олександрівна Жовнір, Марина Миколаївна Асламова, Марина Володимирівна |
Дата публікації: | 2020 |
Видавець: | Університет імені Альфреда Нобеля |
Бібліографічний опис: | Лещенко Т. О. Осучаснення формату вишівського викладання: досвід використання соціально-мережевого контенту / Т. О. Лещенко, М. М. Жовнір, М. В. Асламова // Вісник університету ім. Альфреда Нобеля. Сер. : Педагогіка і психологія. Педагогічні науки. – Дніпро, 2020. – Вип. 1 (19). С. 201 – 211. |
Короткий огляд (реферат): | У статті описано й проаналізовано алгоритм послуговування соціальними мережами в дидактичному дискурсі в контексті змін у сучасній світовій і вітчизняній освітніх системах. Детально схарактеризовано феномен інформатизації всіх сфер суспільного життя як невід’ємної компоненти сьогодення. Розширено уявлення про світові інформаційні трансформації, їхній вплив на процес реформування вишівського навчально-виховного процесу. Виявлено особливості впровадження інформаційно-комунікаційних технологій в освітню галузь, умотивовано доцільність таких трансформацій. Суттєво доповнено й розширено уявлення про вплив інформатизації на процес та умови викладання різних навчальних дисциплін, зокрема, філологічних. Окреслено проблему пошуку ефективних шляхів
та інноваційних підходів, здатних конкурувати з традиційними методами подавання навчальної інформації, доповнювати і розширювати їх реєстр. У статті інтерпретовано загальні та часткові теоретичні аспекти, які безпосередньо чи опосередковано стосуються модернізації звичних вишівських
дидактичних теорій і практик. Зроблено акцент на зростанні вимог до майбутніх фахівців (іноземних
студентів), які нині здобувають вищу освіту у вітчизняних вищих навчальних закладах. Зінтегровано
і проаналізовано матеріал про імплементацію передового інноваційного світового дидактичного інструментарію у вітчизняний освітній дискурсивний простір. Подано власне бачення обміну важливими педагогічними здобутками. Крім цього, зроблено акцент на тому, що повсякчасне використання
інформаційно-комунікаційних технологій зумовлює докорінні зміни освітньої парадигми, переоцін ку дієвості звичних дидактичних способів і шляхів подавання навчального матеріалу, дає можливість
розкрити значний гуманітарний потенціал усіх дисциплін, сприяє формуванню наукового світогляду,
розвитку аналітичного і творчого мислення, суспільної свідомості та свідомого ставлення до реалій
сьогодення. Детально описано переваги і недоліки інформатизації освітнього простору. Описано досвід використання соціальних мереж під час вивчення дисципліни «Українська мова як іноземна» В статье описан и проанализирован алгоритм использования социальных сетей в дидактическом дискурсе в контексте изменений в современной мировой и отечественной образовательных системах. Подробно охарактеризован феномен информатизации всех сфер общественной жизни какнеотъемлемый компонент современности. Расширено представление о мировых информационных трансформациях, их влиянии на процесс реформирования вузовского учебно-воспитательного процесса. Выявлены особенности внедрения информационно-коммуникационных технологий в образовательную отрасль, мотивирована целесообразность таких трансформаций. Существенно дополнено и расширено представление о влиянии информатизации на процесс и условия преподавания различных учебных дисциплин, в том числе и филологических. Очерчена проблема поиска эффективных путей и инновационных подходов, способных конкурировать с традиционными методами подачи учебной информации, дополнять и расширять их реестр. В статье интерпретированы общие и частные теоретические аспекты, которые прямо или косвенно касаются модернизации привычных вузовских дидактических теорий и практик. Сделан акцент на росте требований к будущим специалистам (иностранным студентам), которые сейчас получают высшее образование в отечественных высших учебных заведениях. Интегрированы и проанализированы материалы об имплементации передового инновационного мирового дидактического инструментария в отечественное образовательное дискурсивное пространство. Представлено свое видение обмена важными педагогическими достижениями. Кроме того, сделан акцент на том, что постоянное использование информационно-коммуникационных технологий приводит к коренным изменениям образовательной парадигмы, переоценке действенности привычных дидактических способов и путей подачи учебного материала, дает возможность раскрыть значительный гуманитарный потенциал всех дисциплин, способствует формированию научного мировоззрения, развитию аналитического и творческого мышления, формированию общественного сознания и сознательного отношения к реалиям нынешнего времени. Подробно описаны преимущества и недостатки информатизации образовательного пространства. Описан опыт использования социальных сетей при изучении украинского языка как иностранного. |
Ключові слова: | інформаційно-комунікативні технології (ІКТ) соціальні мережі мережевий контент студент-медик іноземні студенти українська мова як іноземна мовна підготовка майбутніх лікарів |
УДК: | 378.1:37.013.78 |
ISSN: | 2522-4115 |
DOI: | 10.32342/2522-4115-2020-1-19-24 Т. |
URI: | http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/13315 |
Розташовується у зібраннях: | Наукові праці. Кафедра українознавства та гуманітарної підготовки |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Leshchenko.pdf | 383,64 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.