Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/13387
Title: Система формування клінічного мислення студентів при проведенні семінарських і практичних занять із циклу «Хірургія»
Authors: Ляховський, Віталій Іванович
Ляховский, Виталий Иванович
Lyakhovskyi, V. I.
Нємченко, Іван Іванович
Немченко, Иван Иванович
Nemchenko, I. I.
Ковальов, Олександр Павлович
Ковалев, Александр Павлович
Kovalyov, O. P.
Люлька, Олександр Миколайович
Люлька, Александр Николаевич
Liulka, О. М.
Чуприна, Віктор Олексійович
Чуприна, Виктор Алексеевич
Chuprina, V. O.
Issue Date: 2020
Publisher: ПНПУ імені В. Г. Короленка
Citation: Система формування клінічного мислення студентів при проведенні семінарських і практичних занять із циклу «Хірургія» / В. І. Ляховський, І. І. Нємченко, О. П. Ковальов [та ін.] // Наукові ракурси. – 2020. – Вип. 2. – С. 131–134.
Abstract: В результаті запропонованої системи при проведенні семінарських та практичних занять у студентів формується здатність комплексного аналізу клінічних ситуацій, відбувається формування у майбутніх лікарів відповідних знань, умінь, засвоєння практичних навичок, поглибленого і систематизованого підходу до можливостей нових діагностичних методів і принципів лікування.
The proposed system results in the ability of students to perform complex analysis of clinical situations during the seminars and practical classes, to form the future doctors’ appropriate knowledge, skills, to master practical skills, to systematize approach to the new diagnostic methods and principles of treatment.
Keywords: лікар
клінічне мислення
вміння
клінічний розбір
doctor
clinical thinking
skills
clinical analysis
UDC: 378(062)+82(062)
URI: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/13387
Appears in Collections:Наукові праці. Кафедра ортопедичної стоматології з імплантологією

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Systema_formuvannya_klinichnoho_myslennya.pdf54,82 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.