Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/13646
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПустовойт, Ганна Леонідівна-
dc.contributor.authorЯрмола, Тетяна Іванівна-
dc.contributor.authorКострікова, Юлія Анатоліївна-
dc.contributor.authorТалаш, Вікторія Володимирівна-
dc.contributor.authorТкаченко, Лідія Афанасіївна-
dc.date.accessioned2020-09-17T13:11:25Z-
dc.date.available2020-09-17T13:11:25Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationВикладач і студент: суперники чи однодумці? / Г. Л. Пустовойт, Т. І. Ярмола, Ю. А. Кострікова [та ін.] // Сучасна медична освіта: методологія, теорія, практика : матеріали Всеукр. навч.-наук. конф. з міжнар. участю, м. Полтава, 19 березня 2020 р. – Полтава, 2020. – С. 171–173.uk_UA
dc.identifier.urihttp://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/13646-
dc.description.abstractВисвітлено основні аспекти взаємовідносин між викладачем і студентською аудиторією. Розглядаються шляхи і напрями вдосконалення навчального процесу у вищій школі.uk_UA
dc.description.abstractThe main aspects of the relationship between teacher and student audience are discussed in the article. Ways and directions of improvement of the educational process in higher education are considered.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherУкраїнська медична стоматологічна академіяuk_UA
dc.titleВикладач і студент: суперники чи однодумці?uk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Сучасна медична освіта: методологія, теорія, практика
Наукові праці. Кафедра внутрішньої медицини № 2

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Pustovoyt_Vikladachi.pdf84,97 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.