Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/14022
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛаданівська, І. Ю.-
dc.date.accessioned2020-11-24T08:46:25Z-
dc.date.available2020-11-24T08:46:25Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationЛаданівська І. Ю. Онлайн навчання в умовах COVID-19 карантину: нові завдання - старі принципи / І. Ю. Ладанівська // Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи : зб. статей V Міжнар. наук.-практ. конф., м. Полтава, 19–20 листопада, 2020 р. – Полтава, 2020. – С. 241–245.uk_UA
dc.identifier.isbn978-617-7915-02-6-
dc.identifier.urihttp://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/14022-
dc.description.abstractУ статті презентовано проблему підготовки викладачів вищих навчальних закладів до професійної діяльності в умовах онлайн навчання, зумовленого поширенням коронавірусної інфекції у всьому світі та карантинними правилами. Автор звертається до публікацій 10-15 річної давності, наголошуючи на їх актуальності відповідно до освітніх вимог сьогодення, зокрема робиться наголос на організації навчального процесу у вищих навчальних закладах на засадах конструктивізму і принципів навчання у співпраці.uk_UA
dc.description.abstractThe article presents the problem of teachers of higher educational institutions preparation for professional activity under the conditions of online studies caused by the spread of coronavirus infection around the world and quarantine rules. The author refers to publications of 10-15 years old, emphasizing their relevance in accordance with the educational requirements of today, in particular, the emphasis is put on the organization of the educational process in higher education on the basis of constructivism and the principles of collaborative learning.uk_UA
dc.description.abstractВ статье представлена проблема подготовки преподавателей вузов к профессиональной деятельности в условиях онлайн обучения, обусловленного распространением коронавирусной инфекции во всем мире и карантинными правилами. Автор обращается к публикациям 10-15 летней давности, подчеркивая их актуальность в соответствии с образовательными требованиями современности, в частности делается упор на организации учебного процесса в высших учебных заведениях на основе конструктивизма и принципов обучения в сотрудничестве.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherУкраїнська медична стоматологічна академіяuk_UA
dc.subjectCOVID-19 карантинuk_UA
dc.subjectонлайн навчанняuk_UA
dc.subjectконструктивізмuk_UA
dc.subjectнавчання у співпраціuk_UA
dc.subjectпедагогічна системаuk_UA
dc.subjectCOVID-19 quarantineuk_UA
dc.subjectonline studiesuk_UA
dc.subjectconstructivismuk_UA
dc.subjectcollaborative learninguk_UA
dc.subjectpedagogical systemuk_UA
dc.subjectCOVID-19 карантинuk_UA
dc.subjectонлайн обучениеuk_UA
dc.subjectконструктивизмuk_UA
dc.subjectобучение в сотрудничествеuk_UA
dc.subjectпедагогическая системаuk_UA
dc.titleОнлайн навчання в умовах COVID-19 карантину: нові завдання - старі принципиuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.subject.udc378:616-053.2uk_UA
Розташовується у зібраннях:Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ladanivska_Onlain_navchannia.pdf111,17 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.