Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/14028
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛозенко, В. В.-
dc.date.accessioned2020-11-24T10:45:16Z-
dc.date.available2020-11-24T10:45:16Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationЛозенко В. В. Проблема використання репродуктивного методу викладання / В. В. Лозенко // Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи : зб. статей V Міжнар. наук.-практ. конф., м. Полтава, 19–20 листопада, 2020 р. – Полтава, 2020. – С. 259–262.uk_UA
dc.identifier.isbn978-617-7915-02-6-
dc.identifier.urihttp://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/14028-
dc.description.abstractСтаття вивчає актуальність використання репродуктивного методу викладання в інформаційному суспільстві у з’вязку з появою інтерактивних методів навчання. Репродуктивний метод навчання є одним з найвідоміших методів, який використовується протягом довгого часу у багатьох країнах. Базова структура знань відіграє важливу роль у навчанні, тому що виступає підґрунтям для вирішення творчих завдань. Така структура знань охоплює багато фактів, ключових моментів, інформативний матеріал — все те, що потрібно запам’ятати. Як приклади у статті представлено найважливіші моменти, які слід лише запам’ятати, при вивченні іноземної мов, фізики, хімії: лексичний мінімум та граматичні правила (рідна, іноземна мови); формули та закони (математика, фізика, хімія).У процесі дослідження виявлено, що використання репродуктивного методу має сенс, якщо мова йде не про механічне відтворення інформації, а вміння працювати з нею. Такі вміння дають можливість робити висновки щодо отриманої інформації, висловлювати власне судження на базі відомих фактів. Викладач має стимулювати студентів працювати з інформацією, орієнтованою на запам’ятовування.uk_UA
dc.description.abstractThe article studies topicality of usage of reproductive method teaching in informative society in connection with emergence of interactive methods which have been used for a long time in many countries. The basic structure of knowledge plays the important role in education because serves as the base of solving creative tasks. Such structure includes a lot of facts, key moments, informative data: everything what needs memorizing. As examples in the article the most important moments are represented which need memorizing while studying a foreign language, mathematics, physics, chemistry: vocabulary and grammatical rules, formulae and laws (mathematics, physics, chemistry). In process of research it has apparent that usage of reproductive method has a sense when it comes not to simple reproduction of information but skills of working with it. Such skills enable to draw a conclusion towards information , to formulate own point of view based on famous facts. A teacher must stimulate students to work with information oriented to memorizing.uk_UA
dc.description.abstractСтатья изучает актуальность применения репродуктивного метода преподавания в информационном обществе в связи с появлением интерактивных методов обучения. Репродуктивный метод обучения является одним из самых известных методов, который используется на протяжении длительного времени во многих странах. Базовая структура знаний играет важную роль в обучении, потому что выступает фундаментом для решения творческих заданий. Такая структура охватывает много фактов, ключевых моментов, информативный материл — всё то, что нужно запомнить. В качестве примеров в статье представлены самые важные моменты, которые следует запомнить, при изучении иностранного языка, математики, физики, химии: лексический минимум и грамматические правила (родной, иностранный языки), формулы и законы (математика, физика, химия). В процессе исследования выявлено, что применение репродуктивного метода имеет смысл, когда речь идёт не о механическом воспроизведении информации, а умении работать с ней. Такие умения дают возможность делать выводы относительно полученной информации, высказывать собственное суждение на основе известных фактов. Преподаватель должен стимулировать студентов работать с информацией, ориентированной на запоминание.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherУкраїнська медична стоматологічна академіяuk_UA
dc.subjectрепродуктивний методuk_UA
dc.subjectінформаціяuk_UA
dc.subjectбазова структураuk_UA
dc.subjectзнанняuk_UA
dc.subjectвикладанняuk_UA
dc.subjectвмінняuk_UA
dc.subjectreproductive methoduk_UA
dc.subjectinformationuk_UA
dc.subjectbasic structureuk_UA
dc.subjectknowledgeuk_UA
dc.subjectskillsuk_UA
dc.subjectteachinguk_UA
dc.subjectрепродуктивный методuk_UA
dc.subjectинформацияuk_UA
dc.subjectбазовая структураuk_UA
dc.subjectзнанияuk_UA
dc.subjectуменияuk_UA
dc.subjectпреподаваниеuk_UA
dc.titleПроблема використання репродуктивного методу викладанняuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.subject.udc37.01/09uk_UA
Розташовується у зібраннях:Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Lozenko_Problema_vykorystannia.pdf90,28 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.