Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/14032
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorVynnyk, N. I.-
dc.contributor.authorSovhyria, S. M.-
dc.contributor.authorProskurnya, S. A.-
dc.contributor.authorZadvornova, A. P.-
dc.contributor.authorBabenko, V. I.-
dc.contributor.authorВинник, Наталія Іванівна-
dc.contributor.authorСовгиря, Світлана Миколаївна-
dc.contributor.authorПроскурня, Сергій Анатолійович-
dc.contributor.authorЗадворнова, Анна Петрівна-
dc.contributor.authorБабенко, Вікторія Ігорівна-
dc.date.accessioned2020-11-24T12:20:11Z-
dc.date.available2020-11-24T12:20:11Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationStudents’ self-studying as a key element of distance learning / N. I. Vynnyk, S. M. Sovhyria, S. A. Proskurnya [et al.] // Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи : зб. статей V Міжнар. наук.-практ. конф., м. Полтава, 19–20 листопада, 2020 р. – Полтава, 2020. – С. 81–86.uk_UA
dc.identifier.isbn978-617-7915-02-6-
dc.identifier.urihttp://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/14032-
dc.description.abstractThe paper presents the current views on enhancing the skills and abilities of students’ self-studying and training of specialists capable of creative activities, taking into account the current requirements and conditions of distance learning, the methods of its effective organization as an integral part of the educational environment. In recent decades, the problem of organizing students’ self-studying has been an issue for educators, psychologists, and methodologists. Currently, the main goal of higher educational institutions is to form a creative personality of a future professional, capable of self-development, self-education. Consequently, the students’ self-studying is tending to be considered one of the main elements of the educational process in higher education in training of a contemporary profession-oriented active individual. The authors emphasize that the appropriate organization of students’ self-studying enables the improvement the quality of theoretical training, enhancement the practical skills, development of clinical thinking and the ability to professional continuous education.uk_UA
dc.description.abstractВ статті викладено сучасні погляди на вдосконалення вмінь і навичок самостійної роботи студентів та формування спеціалістів, здатних до творчої діяльності з урахуванням сучасних вимог та умов дистанційного навчання, методи її ефективної організації як невід’ємної складової в системі освітнього середовища. В останні десятиріччя проблема організації самостійної роботи студентів все більше звертає на себе увагу педагогів, психологів, методистів. На сучасному єтапі основна мета вищих навчальних закладів полягає в формуванні творчої особистості майбутнього фахівця, здатного до саморозвитку, самоосвіти. В зв’язку з чим у навчальному процесі в вищій школі важливу роль набуває самостійна робота студентів, без якої неможливо підготувати активну особистість фахівця, необхідного сучасному суспільству. Автори акцентують увагу на тому, що правильна організація самостійної роботи студентів дає можливість покращити якість теоретичної підготовки, вдосконавлює практичні навички, розвиває клінічне мислення і здібності до безперервної освіти майбутніми спеціалістами.uk_UA
dc.description.abstractВ статье изложены современные взгляды на совершенствование умений и навыков самостоятельной работы студентов и формирования специалистов, способных к творческой деятельности с учетом современных требований и условий дистанционного обучения, методы ее эффективной организации как неотъемлемой составляющей в системе образовательной среды. В последние десятилетия проблема организации самостоятельной работы студентов все больше обращает на себя внимание педагогов, психологов, методистов. На современном этапе основная цель высших учебных заведений заключается в формировании творческой личности будущего специалиста, способного к саморазвитию, самообразованию. В связи с чем в учебном процессе в высшей школе важную роль приобретает самостоятельная работа студентов, без которой невозможно подготовить активную личность специалиста, необходимого современному обществу. Авторы акцентируют внимание на том, что правильная организация самостоятельной работы студентов дает возможность улучшить качество теоретической подготовки, усовершенствовать практические навыки, развивает клиническое мышление и способности к непрерывному образованию будущими специалистами.uk_UA
dc.language.isoenuk_UA
dc.publisherУкраїнська медична стоматологічна академіяuk_UA
dc.subjectself-studyinguk_UA
dc.subjectdistance learninguk_UA
dc.subjectadvanced teaching approachesuk_UA
dc.subjectpathomorphologyuk_UA
dc.subjectacademic processuk_UA
dc.subjectself-educationuk_UA
dc.subjectсамостійна роботаuk_UA
dc.subjectдистанційне навчанняuk_UA
dc.subjectсучасні технології навчанняuk_UA
dc.subjectпатоморфологіяuk_UA
dc.subjectнавчальний процесuk_UA
dc.subjectсамоосвітаuk_UA
dc.titleStudents’ self-studying as a key element of distance learninguk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.subject.udc378.147uk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові праці. Кафедра патологічної анатомії та судової медицини
Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Distance_learning.pdf597,55 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.