Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/14042
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДубровіна, Олена Віталіївна-
dc.contributor.authorБорисова, Зінаїда Олексіївна-
dc.contributor.authorЛещенко, Тетяна Олександрівна-
dc.contributor.authorГорбаченко, Олег Борисович-
dc.contributor.authorКоровіна, Лідія Дмитрівна-
dc.date.accessioned2020-11-24T14:56:14Z-
dc.date.available2020-11-24T14:56:14Z-
dc.date.issued2020-11-
dc.identifier.citationОптимізація викладання латинської, української й англійської термінології на рівні додипломної підготовки майбутніх лікарів у закладах вищої медичної освіти України / О. В. Дубровіна, З. О. Борисова, Т. О. Лещенко, О. Б. Горбаченко, Л. Д. Коровіна // Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи : зб. статей V Міжнар. наук.-практ. конф., м. Полтава, 19–20 листопада, 2020 р. – Полтава : Астрая, 2020. – С. 139–145.uk_UA
dc.identifier.isbn978-617-7915-02-6-
dc.identifier.urihttp://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/14042-
dc.description.abstractОптимізація викладання латинської, української й англійської професійної термінології студентам, починаючи з 1-го курсу, в поєднанні зі щоденним індивідуальним моніторингом тестових завдань при підготовці до ліцензійних інтегрованих іспитів «Крок 1» і «Крок 2» підвищить якість додипломної медичної освіти й рівень лінгвістичної особистості в майбутніх лікарів у медичних закладах вищої освіти України.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherВид-во «Астрая», Полтаваuk_UA
dc.subjectлатинська, українська й англійська професійна термінологіяuk_UA
dc.subjectлінгвістична компетентністьuk_UA
dc.subjectнавчальна історія хворобиuk_UA
dc.subjectдодипломна вища медична освітаuk_UA
dc.subjectсубтестиuk_UA
dc.subjectіндивідуальний моніторингuk_UA
dc.subjectліцензійний інтегрований іспитuk_UA
dc.subject«Крок 1», «Крок 2»uk_UA
dc.subjectмедичні заклади вищої освіти України.uk_UA
dc.titleОптимізація викладання латинської, української й англійської термінології на рівні додипломної підготовки майбутніх лікарів у закладах вищої медичної освіти Україниuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.subject.udc378.6:61.016:811.111uk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові праці. Кафедра українознавства та гуманітарної підготовки
Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Optimizatsiya_vikladannia_latinskoyi_ukrayinskoyi.pdf592,17 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.