Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/14042
Title: Оптимізація викладання латинської, української й англійської термінології на рівні додипломної підготовки майбутніх лікарів у закладах вищої медичної освіти України
Authors: Дубровіна, Олена Віталіївна
Борисова, Зінаїда Олексіївна
Лещенко, Тетяна Олександрівна
Горбаченко, Олег Борисович
Коровіна, Лідія Дмитрівна
Issue Date: Nov-2020
Publisher: Вид-во «Астрая», Полтава
Citation: Оптимізація викладання латинської, української й англійської термінології на рівні додипломної підготовки майбутніх лікарів у закладах вищої медичної освіти України / О. В. Дубровіна, З. О. Борисова, Т. О. Лещенко, О. Б. Горбаченко, Л. Д. Коровіна // Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи : зб. статей V Міжнар. наук.-практ. конф., м. Полтава, 19–20 листопада, 2020 р. – Полтава : Астрая, 2020. – С. 139–145.
Abstract: Оптимізація викладання латинської, української й англійської професійної термінології студентам, починаючи з 1-го курсу, в поєднанні зі щоденним індивідуальним моніторингом тестових завдань при підготовці до ліцензійних інтегрованих іспитів «Крок 1» і «Крок 2» підвищить якість додипломної медичної освіти й рівень лінгвістичної особистості в майбутніх лікарів у медичних закладах вищої освіти України.
Keywords: латинська, українська й англійська професійна термінологія
лінгвістична компетентність
навчальна історія хвороби
додипломна вища медична освіта
субтести
індивідуальний моніторинг
ліцензійний інтегрований іспит
«Крок 1», «Крок 2»
медичні заклади вищої освіти України.
UDC: 378.6:61.016:811.111
ISBN: 978-617-7915-02-6
URI: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/14042
Appears in Collections:Наукові праці. Кафедра українознавства та гуманітарної підготовки
Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Optimizatsiya_vikladannia_latinskoyi_ukrayinskoyi.pdf592,17 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.