Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/14045
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМелащенко, Олена Іванівна-
dc.date.accessioned2020-11-25T07:55:20Z-
dc.date.available2020-11-25T07:55:20Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationМелащенко О. І. Досвід організації дистанційного навчання при вивченні пропедевтики педіатрії в умовах сучасних викликів // Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи : зб. статей V Міжнар. наук.-практ. конф., м. Полтава, 19–20 листопада, 2020 р. – Полтава, 2020. – С. 276–279.uk_UA
dc.identifier.isbn978-617-7915-02-6-
dc.identifier.urihttp://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/14045-
dc.description.abstractДля забезпечення якісної дистанційної форми освіти при проведенні практичних занять з пропедевтики педіатрії використовувалось поєднанням хмарної платформи для проведення онлайн відео-конференцій Zoom та веб-сервісу Google Classroom. Практичний досвід запровадження дистанційного навчання довів що, ефективний навчальний процес має постійно вдосконалюватися, шляхом використання сучасних освітніх платформ та якісного методичного наповнення веб-ресурсів.uk_UA
dc.description.abstractTo provide a good quality of distance education , during practical classes on propaedeutics of pediatrics, a combination of a cloud platform for online video conferencing Zoom and the web service Google Classroom was used. The practical experience of introducing distance learning has shown that the effective learning process must be constantly improved through the use of modern educational platforms and high- quality methodological content of web resources.uk_UA
dc.description.abstractДля обеспечения качественной дистанционной формы образования при проведении практических занятий по пропедевтики педиатрии использовалось сочетание облачной платформы для проведения онлайн видеоконференций Zoom и веб-сервиса Google Classroom. Практический опыт внедрения дистанционного обучения доказал, что, эффективный учебный процесс должен постоянно совершенствоваться, путем использования современных образовательных платформ и качественного методического наполнения веб-ресурсов.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherУкраїнська медична стоматологічна академіяuk_UA
dc.subjectдистанційна освітаuk_UA
dc.subjectпропедевтика педіатріїuk_UA
dc.subjectсучасні освітні платформиuk_UA
dc.subjectdistance educationuk_UA
dc.subjectpropaedeutics of pediatricsuk_UA
dc.subjectmodern educational platformsuk_UA
dc.subjectдистанционное образованиеuk_UA
dc.subjectпропедевтика педиатрииuk_UA
dc.subjectсовременные образовательные платформыuk_UA
dc.titleДосвід організації дистанційного навчання при вивченні пропедевтики педіатрії в умовах сучасних викликівuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.subject.udc378:616-053.2uk_UA
Розташовується у зібраннях:Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи
Наукові праці. Кафедра педіатрії № 1 із неонатологією

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Melashchenko_Dosvid_orhanizatsii.pdf87,71 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.