Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/14097
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПерекрест, М. І.-
dc.date.accessioned2020-11-30T08:51:11Z-
dc.date.available2020-11-30T08:51:11Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationПерекрест М. І. Цифровізація української освіти / М. І. Перекрест // Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи : зб. статей V Міжнар. наук.-практ. конф., м. Полтава, 19–20 листопада, 2020 р. – Полтава, 2020. – С. 325–327.uk_UA
dc.identifier.isbn978-617-7915-02-6-
dc.identifier.urihttp://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/14097-
dc.description.abstractУ статті висвітлюється актуальна проблема сьогодення - впровадження в освіту цифрових технологій. Її рішення полягає в запровадженні активних методів навчання, інтерактивних форм які розвивають професійні компетентності викладачів вищої школи. Висвітлюються головні напрями та засоби навчання, використання яких дозволяє формувати професійну компетентність. Окреслюються поняття «цифрові технології», «цифровізація освіти», «формування цифрової освіти». Висвітлюються методи впровадження інформаційно-комунікаційних технологій у закладі вищої освіти.uk_UA
dc.description.abstractThe article deals with the problem of today - the introduction of digital technologies in education. Its solution is to introduce active teaching methods, interactive forms that develop the professional competencies of high school teachers. The main directions and means of training which use allows to form professional competence are covered. The concepts of "digital technologies”, "digitalization of education”, "formation of digital education" are outlined. Methods ofpreparation of higher school teachers for the introduction of information and communication technologies in Universities are studied.uk_UA
dc.description.abstractВ статье освещается актуальная проблема сегодняшнего дня - внедрение в образование цифровых технологий. Ее решение заключается в использовании активных методов обучения, интерактивных форм, которые развивают профессиональные компетентности преподавателей высшей школы. Освещаются главные направления и средства обучения, использование которых позволяет формировать профессиональную компетентность. Определяются понятия «цифровые технологии», «цифровизация образования», «формирование цифровой образования». Обозначаются методы подготовки к внедрению информационнокоммуникационных технологий в высшем учебном заведении.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherУкраїнська медична стоматологічна академіяuk_UA
dc.subjectцифрові технологіїuk_UA
dc.subjectвища школаuk_UA
dc.subjectінтерактивні форми навчанняuk_UA
dc.subjectdigital technologiesuk_UA
dc.subjecthigh schooluk_UA
dc.subjectinteractive forms of educationuk_UA
dc.subjectцифровые технологииuk_UA
dc.subjectвысшая школаuk_UA
dc.subjectинтерактивные формы обученияuk_UA
dc.titleЦифровізація української освітиuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.subject.udc338.28.04.37uk_UA
Розташовується у зібраннях:Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Perekrest_Tsyfrovizatsiia.pdf66,14 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.