Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/14100
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПислар, Т. П.-
dc.date.accessioned2020-11-30T09:45:15Z-
dc.date.available2020-11-30T09:45:15Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationПислар Т. П. Імідж викладача вищої школи в роботі з іноземними студентами / Т. П. Пислар // Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи : зб. статей V Міжнар. наук.-практ. конф., м. Полтава, 19–20 листопада, 2020 р. – Полтава, 2020. – С. 332–336.uk_UA
dc.identifier.isbn978-617-7915-02-6-
dc.identifier.urihttp://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/14100-
dc.description.abstractАктуальність обраної теми статті обумовлена великою відповідальністю, яка покладається на суб'єкта мовної підготовки-викладача іноземних студентів вищого навчального закладу, здатного адаптуватися до нових умов освітньої діяльності, задовольняти освітні потреби і відповідати вимогам споживачів освітніх послуг. Сьогодні від вирішення цієї проблеми залежить результат у здійсненні розпочатих інноваційних перетворень у галузі професійного навчання й виховання нового покоління майбутніх фахівців.uk_UA
dc.description.abstractThe relevance of the chosen topic of the article caused by the great responsibility that rests on the subject of language training, a higher educational institution lecturer of the foreign students, who is able to adapt to the new conditions of educational activity, satisfy educational needs and meet the requirements of the educational service consumers. Today from solving of problem the image of lecturer of higher school depends on the effective teaching quality of the future specialists.uk_UA
dc.description.abstractАктуальность выбранной темы статьи обусловлена большой ответственностью, которая возлагается на субъекта языковой подготовки- преподавателя иностранных студентов высшего учебного заведения, способного адаптироваться к новым условиям образовательной деятельности, удовлетворять образовательные потребности и соответствовать требованиям потребителей образовательных услуг. Сегодня от решения этой проблемы зависит результат в осуществлении начатых инновационных преобразований в области профессионального обучения и воспитания нового поколения будущих специалистов.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherУкраїнська медична стоматологічна академіяuk_UA
dc.subjectіміджuk_UA
dc.subjectімідж викладача вищої школиuk_UA
dc.subjectособистісно- професійний імідж педагогаuk_UA
dc.subjectтехнологія формування іміджу викладачаuk_UA
dc.subjectіноземні студентиuk_UA
dc.subjectстудентська аудиторіяuk_UA
dc.subjectimageuk_UA
dc.subjectimage of a higher school lectureruk_UA
dc.subjectpersonal and professional image of a lectureruk_UA
dc.subjecttechnology offorming a lecturer's imageuk_UA
dc.subjectstudent audienceuk_UA
dc.subjectforeign studentsuk_UA
dc.subjectимиджuk_UA
dc.subjectимидж преподавателя высшей школы, личностнопрофессиональный имидж педагогаuk_UA
dc.subjectтехнология формирования имиджа преподавателя, студенческая аудиторияuk_UA
dc.subjectиностранные студентыuk_UA
dc.titleІмідж викладача вищої школи в роботі з іноземними студентамиuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.typeBookuk_UA
dc.typeBook chapteruk_UA
dc.subject.udc378.126uk_UA
Розташовується у зібраннях:Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Pyslar_Imidzh_vykladacha.pdf105,42 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.