Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/14104
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorФастовець, Марина Миколаївна-
dc.contributor.authorГасюк, Наталія Іванівна-
dc.contributor.authorКалюжка, Олена Олександрівна-
dc.contributor.authorАртьомова, Наталія Сергіївна-
dc.contributor.authorЖук, Людмила Анатоліївна-
dc.date.accessioned2020-11-30T11:16:34Z-
dc.date.available2020-11-30T11:16:34Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationПсихолого-педагогічні засади формування особистості майбутнього фахівця з вищою освітою / М. М. Фастовець, Н. І. Гасюк, О. О. Калюжка, Н. С. Артьомова, Л. А. Жук // Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи : зб. статей V Міжнар. наук.-практ. конф., м. Полтава, 19–20 листопада, 2020 р. – Полтава : Астрая, 2020. – С. 386–390.uk_UA
dc.identifier.urihttp://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/14104-
dc.description.abstractУ статті розглядаються питання, пов'язані з особливостями формування ціннісно-смислового потенціалу майбутнього фахівця через призму психолого-педагогічної характеристики студентського віку. Формування ціннісно-смислового потенціалу особистості не є певним етапом розвитку людини, а є процесом перетворення ціннісно-смислових орієнтацій, який триває все життя людини, вступаючи в складні взаємодії з віковими особливостями і середовищними факторами.uk_UA
dc.description.abstractВ статье рассматриваются вопросы, связанные с особенностями формирования ценностно-смыслового потенциала будущего специалиста через призму психолого-педагогической характеристики студенческого возраста. Формирование ценностно-смыслового потенциала личности не является определенным этапом развития человека, а есть процессом преобразования ценностно-смысловых ориентаций, который длится всю жизнь человека, вступая в сложные взаимодействия.uk_UA
dc.description.abstractIn the article we consider issues related to the peculiarities of the formation of value-semantic potential of the future specialist through the prism of psychological and pedagogical characteristics of student age. The formation of value-semantic potential of the personality is not a certain stage of human development, but it is a process of transformation of value-semantic orientations, which lasts a lifetime, entering into complex interactions with age and environmental factors.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherУкраїнська медична стоматологічна академіяuk_UA
dc.subjectціннісно-смисловий потенціалuk_UA
dc.subjectмайбутній фахівецьuk_UA
dc.subjectстудентський вікuk_UA
dc.subjectособистістьuk_UA
dc.subjectценностно-смысловой потенциалuk_UA
dc.subjectбудущий специалистuk_UA
dc.subjectстуденческий возрастuk_UA
dc.subjectличностьuk_UA
dc.subjectvalue-semantic potentialuk_UA
dc.subjectfuture specialistuk_UA
dc.subjectstudent ageuk_UA
dc.subjectpersonalityuk_UA
dc.titleПсихолого-педагогічні засади формування особистості майбутнього фахівця з вищою освітоюuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.subject.udc378:614.25uk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові праці. Кафедра педіатрії № 1 із неонатологією
Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
psichologo_pedagogichni_zasadi.pdf2,18 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.