Please use this identifier to cite or link to this item:
http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/14104
Title: | Психолого-педагогічні засади формування особистості майбутнього фахівця з вищою освітою |
Authors: | Фастовець, Марина Миколаївна Гасюк, Наталія Іванівна Калюжка, Олена Олександрівна Артьомова, Наталія Сергіївна Жук, Людмила Анатоліївна |
Issue Date: | 2020 |
Publisher: | Українська медична стоматологічна академія |
Citation: | Психолого-педагогічні засади формування особистості майбутнього фахівця з вищою освітою / М. М. Фастовець, Н. І. Гасюк, О. О. Калюжка, Н. С. Артьомова, Л. А. Жук // Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи : зб. статей V Міжнар. наук.-практ. конф., м. Полтава, 19–20 листопада, 2020 р. – Полтава : Астрая, 2020. – С. 386–390. |
Abstract: | У статті розглядаються питання, пов'язані з особливостями формування ціннісно-смислового потенціалу майбутнього фахівця через призму психолого-педагогічної характеристики студентського віку. Формування ціннісно-смислового потенціалу особистості не є певним етапом розвитку людини, а є процесом перетворення ціннісно-смислових орієнтацій, який триває все життя людини, вступаючи в складні взаємодії з віковими особливостями і середовищними факторами. В статье рассматриваются вопросы, связанные с особенностями формирования ценностно-смыслового потенциала будущего специалиста через призму психолого-педагогической характеристики студенческого возраста. Формирование ценностно-смыслового потенциала личности не является определенным этапом развития человека, а есть процессом преобразования ценностно-смысловых ориентаций, который длится всю жизнь человека, вступая в сложные взаимодействия. In the article we consider issues related to the peculiarities of the formation of value-semantic potential of the future specialist through the prism of psychological and pedagogical characteristics of student age. The formation of value-semantic potential of the personality is not a certain stage of human development, but it is a process of transformation of value-semantic orientations, which lasts a lifetime, entering into complex interactions with age and environmental factors. |
Keywords: | ціннісно-смисловий потенціал майбутній фахівець студентський вік особистість ценностно-смысловой потенциал будущий специалист студенческий возраст личность value-semantic potential future specialist student age personality |
UDC: | 378:614.25 |
URI: | http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/14104 |
Appears in Collections: | Наукові праці. Кафедра педіатрії № 1 із неонатологією Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
psichologo_pedagogichni_zasadi.pdf | 2,18 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.