Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/14118
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСкрипніков, Андрій Миколайович-
dc.contributor.authorРудь, Вадим Олексійович-
dc.contributor.authorТелюков, Олесь Станіславович-
dc.contributor.authorРудь, Марія Володимирівна-
dc.contributor.authorПогорілко, Олег Володимирович-
dc.date.accessioned2020-12-01T09:21:04Z-
dc.date.available2020-12-01T09:21:04Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationПроблеми формування клінічного мислення у студентів / А. М. Скрипніков, В. О. Рудь, О. С. Телюков [та ін.] // Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи : зб. статей V Міжнар. наук.-практ. конф., м. Полтава, 19–20 листопада, 2020 р. – Полтава, 2020. – С. 349–353.uk_UA
dc.identifier.isbn978-617-7915-02-6-
dc.identifier.urihttp://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/14118-
dc.description.abstractУ статті аналізуються проблеми навчання студентів лікарській діагностиці та прийняттю професійних рішень. З позиції сучасних психологічних та методологічних підходів до організації навчання пропонуються зміни характеру навчання клінічній діагностиці на старших курсах за схемою «від ознаки до діагнозу».uk_UA
dc.description.abstractВ статье анализируются проблемы обучения студентов врачебной диагностике и принятию профессиональных решений. С позиции современных психологических и методологических подходов к организации обучения предлагаются изменения характера обучения клинической диагностике на старших курсах по схеме «от признака к диагнозу».uk_UA
dc.description.abstractThe article analyzes the problems of teaching students medical diagnostics and professional decision-making. From the standpoint of modern psychological and methodological approaches to the organization of training, it is proposed to change the nature of teaching clinical diagnostics in senior years according to the scheme "from symptom to diagnosis".uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherУкраїнська медична стоматологічна академіяuk_UA
dc.subjectдіагностикаuk_UA
dc.subjectпрофесійні алгоритмиuk_UA
dc.subjectевристикиuk_UA
dc.subjectклінічне мисленняuk_UA
dc.subjectдиагностикаuk_UA
dc.subjectпрофессиональные алгоритмыuk_UA
dc.subjectэвристикиuk_UA
dc.subjectклиническое мышлениеuk_UA
dc.subjectdiagnosticsuk_UA
dc.subjectprofessional algorithmsuk_UA
dc.subjectheuristicsuk_UA
dc.subjectclinical thinkinguk_UA
dc.titleПроблеми формування клінічного мислення у студентівuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.subject.udc616.89:378.14:61uk_UA
Розташовується у зібраннях:Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи
Наукові праці. Кафедра психіатрії, наркології та медичної психології
Наукові праці. Кафедра гістології, цитології та ембріології

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Skrypnikov_ Problemy_formuvannia.pdf102,71 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.