Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/14120
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorУваркіна, О. В.-
dc.date.accessioned2020-12-01T09:22:25Z-
dc.date.available2020-12-01T09:22:25Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationУваркіна О. В. Віртуалізація особистості викладача в реаліях сьогодення / О. В. Уваркіна // Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи : зб. статей V Міжнар. наук.-практ. конф., м. Полтава, 19–20 листопада, 2020 р. – Полтава, 2020. – С. 382–386.uk_UA
dc.identifier.isbn978-617-7915-02-6-
dc.identifier.urihttp://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/14120-
dc.description.abstractУ статті аналізуються сучасні концепції особистості. Визначено, що у традиційних моделях особистості під впливом експоненціальної світової інформатизації та всеохоплюваючою суспільство пандемією відбуваються структурні та функціональні зміни у суттєвих характеристиках особистості. З’являється необхідність віртуалізації особистості викладача для виконання своїх професійних обов’язків. Зазначається, що проблема віртуалізації викладача має матеріально-технічний та компетентнісний аспект.uk_UA
dc.description.abstractThe article analyzes modern concepts of personality. It is determined that in traditional models of personality, under the influence of exponential world informatization and a pandemic that has captured the entire society, structural and functional changes occur in the essential characteristics of the personality. There is a need to virtualize the teacher's personality to fulfill his professional duties. It is noted that the problem of teacher virtualization has a material, technical and competence aspect.uk_UA
dc.description.abstractВ статье анализируются современные концепции личности. Определено, что в традиционных моделях личности под влиянием экспоненциальной мировой информатизации и захватившей все общество пандемией происходят структурные и функциональные изменения в существенных характеристиках личности. Появляется необходимость виртуализации личности преподавателя для выполнения своих профессиональных обязанностей. Отмечается, что проблема виртуализации преподавателя имеет материально-технический и компетентностный аспект.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherУкраїнська медична стоматологічна академіяuk_UA
dc.subjectособистістьuk_UA
dc.subjectвіртуалізаціяuk_UA
dc.subjectвіртуальний простірuk_UA
dc.subjectвикладач вищої школиuk_UA
dc.subjectvirtualizationuk_UA
dc.subjectpersonalityuk_UA
dc.subjectvirtual spaceuk_UA
dc.subjecthigher education teacheruk_UA
dc.subjectличностьuk_UA
dc.subjectвиртуализацияuk_UA
dc.subjectвиртуальное пространствоuk_UA
dc.subjectпреподаватель высшей школыuk_UA
dc.titleВіртуалізація особистості викладача в реаліях сьогоденняuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.subject.udc323.39uk_UA
Розташовується у зібраннях:Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Uvarkina_Virtualizaciya_osobistosti.pdf111,32 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.