Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/14120
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Уваркіна, О. В. | - |
dc.date.accessioned | 2020-12-01T09:22:25Z | - |
dc.date.available | 2020-12-01T09:22:25Z | - |
dc.date.issued | 2020 | - |
dc.identifier.citation | Уваркіна О. В. Віртуалізація особистості викладача в реаліях сьогодення / О. В. Уваркіна // Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи : зб. статей V Міжнар. наук.-практ. конф., м. Полтава, 19–20 листопада, 2020 р. – Полтава, 2020. – С. 382–386. | uk_UA |
dc.identifier.isbn | 978-617-7915-02-6 | - |
dc.identifier.uri | http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/14120 | - |
dc.description.abstract | У статті аналізуються сучасні концепції особистості. Визначено, що у традиційних моделях особистості під впливом експоненціальної світової інформатизації та всеохоплюваючою суспільство пандемією відбуваються структурні та функціональні зміни у суттєвих характеристиках особистості. З’являється необхідність віртуалізації особистості викладача для виконання своїх професійних обов’язків. Зазначається, що проблема віртуалізації викладача має матеріально-технічний та компетентнісний аспект. | uk_UA |
dc.description.abstract | The article analyzes modern concepts of personality. It is determined that in traditional models of personality, under the influence of exponential world informatization and a pandemic that has captured the entire society, structural and functional changes occur in the essential characteristics of the personality. There is a need to virtualize the teacher's personality to fulfill his professional duties. It is noted that the problem of teacher virtualization has a material, technical and competence aspect. | uk_UA |
dc.description.abstract | В статье анализируются современные концепции личности. Определено, что в традиционных моделях личности под влиянием экспоненциальной мировой информатизации и захватившей все общество пандемией происходят структурные и функциональные изменения в существенных характеристиках личности. Появляется необходимость виртуализации личности преподавателя для выполнения своих профессиональных обязанностей. Отмечается, что проблема виртуализации преподавателя имеет материально-технический и компетентностный аспект. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Українська медична стоматологічна академія | uk_UA |
dc.subject | особистість | uk_UA |
dc.subject | віртуалізація | uk_UA |
dc.subject | віртуальний простір | uk_UA |
dc.subject | викладач вищої школи | uk_UA |
dc.subject | virtualization | uk_UA |
dc.subject | personality | uk_UA |
dc.subject | virtual space | uk_UA |
dc.subject | higher education teacher | uk_UA |
dc.subject | личность | uk_UA |
dc.subject | виртуализация | uk_UA |
dc.subject | виртуальное пространство | uk_UA |
dc.subject | преподаватель высшей школы | uk_UA |
dc.title | Віртуалізація особистості викладача в реаліях сьогодення | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
dc.subject.udc | 323.39 | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Uvarkina_Virtualizaciya_osobistosti.pdf | 111,32 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.