Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/14121
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorФролова, Т. В.-
dc.contributor.authorСенаторова, А. В.-
dc.contributor.authorТерещенкова, І. І.-
dc.contributor.authorСтенкова, Н. Ф.-
dc.contributor.authorСіняєва, І. Р.-
dc.contributor.authorАтаманова, О. В.-
dc.contributor.authorКононенко, О. В.-
dc.contributor.authorФеськова, А. О.-
dc.date.accessioned2020-12-01T09:22:57Z-
dc.date.available2020-12-01T09:22:57Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationДистанційна форма навчання як складова інтерактивної взаємодії студентів і викладачів при викладанні пропедевтики педіатрії / Т. В. Фролова, А. В. Сенаторова, І. І. Терещенкова [та ін.] // Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи : зб. статей V Міжнар. наук.-практ. конф., м. Полтава, 19–20 листопада, 2020 р. – Полтава, 2020. – С. 395–399.uk_UA
dc.identifier.isbn978-617-7915-02-6-
dc.identifier.urihttp://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/14121-
dc.description.abstractУ статті висвітлені теоретичні та практичні аспекти впровадження дистанційного навчання при вивченні клінічної дисципліни, розглянуті основні напрями вирішення проблем за допомогою інноваційних освітніх технологій. Звертається увага на необхідність збереження інтерактивної взаємодії студентів і викладачів при викладанні клінічної дисципліни у форматі дистанційного навчання. Проаналізовані результати анкетування студентів задля попередньої оцінки якості дистанційного навчання та підвищення професійної компетенції майбутніх лікарів.uk_UA
dc.description.abstractTheoretical and practical aspects of distance learning introduction in studying clinical discipline are reported in the article, the main directions of solving problems of innovative educational technologies are also considered. Attention is paid to necessity to maintain interactive cooperation between students and teachers during teaching clinical discipline in the distance form of learning. The results of the students survey about preliminary rating of the quality of distance learning and advancement of professional competence of future doctors were analyzed.uk_UA
dc.description.abstractВ статье освещены теоретические и практические аспекты внедрения дистанционного обучения при изучении клинической дисциплины, рассмотрены основные направления решения проблем с помощью инновационных образовательных технологий. Обращается внимание на необходимость сохранения интерактивного взаимодействия студентов и преподавателей при преподавании клинической дисциплины в формате дистанционного обучения. Проанализированы результаты анкетирования студентов для предварительной оценки качества дистанционного обучения и повышения профессиональной компетенции будущих врачей.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherУкраїнська медична стоматологічна академіяuk_UA
dc.subjectдистанційна форма навчанняuk_UA
dc.subjectінтерактивне навчанняuk_UA
dc.subjectмедичний освітній закладuk_UA
dc.subjectпропедевтика педіатріїuk_UA
dc.subjectdistance learninguk_UA
dc.subjectinteractive learninguk_UA
dc.subjectmedical educational institutionuk_UA
dc.subjectpropedeutics of pediatricsuk_UA
dc.subjectдистанционная форма обученияuk_UA
dc.subjectинтерактивное обучениеuk_UA
dc.subjectмедицинское образовательное учреждениеuk_UA
dc.subjectпропедевтика педиатрииuk_UA
dc.titleДистанційна форма навчання як складова інтерактивної взаємодії студентів і викладачів при викладанні пропедевтики педіатріїuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.subject.udc378.018.43:378.016:616-053.2uk_UA
Розташовується у зібраннях:Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Frolova_Distancijna_forma.pdf111,06 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.