Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/14127
Title: Вплив суб'єкт-суб'єктної взаємодії викладачів зі студентами на успішне проходження адаптаційного періоду першокурсниками
Authors: Бєляєва, Олена Миколаївна
Беляева, Елена Николаевна
Bieliaieva, O. M.
Гончарова, Євгенія Євгенівна
Honcharova, Ye. Ye.
Гончарова, Евгения Евгеньевна
Issue Date: 2020
Publisher: Українська медична стоматологічна академія
Citation: Бєляєва О. М. Вплив суб'єкт-суб'єктної взаємодії викладачів зі студентами на успішне проходження адаптаційного періоду першокурсниками / О. М. Бєляєва, Є. Є. Гончарова // Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи : зб. статей V Міжнар. наук.-практ. конф., м. Полтава, 19–20 листопада, 2020 р. – Полтава, 2020. – С. 36–39.
Abstract: У статті процес адаптації студентів до навчання у ЗВО розглядається як важливий компонент плідної навчальної діяльності. Проаналізовано певні аспекти вирішення проблеми успішного проходження адаптаційного періоду студентами-першокурсниками та їх соціалізації в новому оточенні, а саме: необхідність створення комфортного педагогічного середовища, реалізація дидактичної взаємодії в системі «викладач-студент» з урахуванням індивідуально-психологічних особливостей суб’єктів навчального процесу та на основі аналізу визначених шляхом моніторингу типових й індивідуальних труднощів першокурсників; фахово-зорієнтований, цілеспрямовано-деталізований виклад навчального матеріалу з метою формування соціальної мотивації щодо ставлення до майбутньої професії.
The paper considers the process of adaptation of students to study in HEI as an important component of the effective academic activity. Certain aspects of solving the problem of successful completion of the adaptation period by first-year students and their socialization in the new environment have been analyzed, namely the need to create a comfortable educational environment, implementation of didactic interaction in the system of “teacher-student” relationship taking into account individual psychological characteristics of the students; profession-oriented and purposeful-detailed presentation of teaching material to form social motivation in relation to the future profession, based on the analysis of typical and individual challenges that freshmen can face.
В статье процесс адаптации студентов к обучению в ЗВО рассматривается как важнейший компонент плодотворной учебной деятельности. Проанализированы определенные аспекты решения проблемы успешного прохождения адаптационного периода студентами-первокурсниками и их социализации в новом окружении, а именно: необходимость создания комфортной педагогической среды, реализации дидактического взаимодействия в системе «преподаватель-студент» с учетом индивидуально-психологических особенностей субъектов учебного процесса и на основании анализа определенных путем мониторинга типичных и индивидуальных затруднений первокурсников; профессионально-ориентированное, целеустремленно-детализированное изложение учебного материала с целью формирования социальной мотивации по отношению к будущей профессии.
Keywords: адаптація
адаптаційний період
студент-першокурсник
дидактична система
суб'єкт-суб'єктна взаємодія
соціалізація
adaptation
adaptation period
freshman
didactic system
subject-to-subject interaction
socialization
адаптация
адаптационный период
студент-первокурсник
дидактическая система
субъект-субъектные взаимодействия
социализация
UDC: 378. 12-057.875
ISBN: 978-617-7915-02-6
URI: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/14127
Appears in Collections:Наукові праці. Кафедра іноземних мов з латинською мовою та медичною термінологією
Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Vplyv_sub'yekt_subyektnoyi_vzayemodiyi_vykladachiv_zi_studentamy.pdf774,53 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.