Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/14158
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorKochanowska, E.-
dc.date.accessioned2020-12-02T09:55:22Z-
dc.date.available2020-12-02T09:55:22Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationKochanowska E. Nauczyciel wczesnej edukacji jako kreator zmian w edukacji - od zniewolenia do autonomii / E. Kochanowska // Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи : зб. статей V Міжнар. наук.-практ. конф., м. Полтава, 19–20 листопада, 2020 р. – Полтава, 2020. – С. 216–224.uk_UA
dc.identifier.isbn978-617-7915-02-6-
dc.identifier.urihttp://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/14158-
dc.description.abstractZmiany we wspolczesnej rzeczywistosci spoleczno-kulturowej oraz ich tempo stawiajq wiele wyzwan przed nauczycielami, ktorzy muszq elastycznie reagowae na te zmiany i umiej^tnie dostosowywae si§ do nowych wymagan. Funkcje nauczyciela jako kreatora zmian w edukacji mozna rozpatrywae z perspektywy wszystkich podmiotow edukacji, tj. uczniow, rodzicow, innych nauczycieli, specjalistow oraz samego nauczyciela. W artykule omowiono problematykg rozwijania kreatywnosci nauczycieli jako czynnika skutecznych przemian edukacyjnych. Z punktu widzenia zadan, ktore stojq przed wspolczesnq edukacjq konieczne wydaje si§ takie ksztalcenie nauczycieli, ktore b^dzie przygotowywalo ich do samodzielnego kreowania rzeczywistosci edukacyjnej. Tylko nauczyciel kreatywny, autonomiczny i refleksyjny, ktorego profesjonalna wiedza powstaje z sytuacyjnego rozumienia zdarzen i badan wlasnej praktyki, jest w stanie sprostae wymogom wspolczesnej rzeczywistosci i zmianom filozofii edukacji.uk_UA
dc.description.abstractChanges in the contemporary socio-cultural reality and their pace pose many challenges for teachers who have to flexibly respond to these changes and skillfully adapt to new requirements. The functions of a teacher as a creator of changes in education can be considered from the perspective of all educational entities, ie students, parents, other teachers, specialists and the teacher himself. The article discusses the issue of developing teachers' creativity as a factor of effective educational changes. From the point of view of the tasks facing modern education, it seems necessary to educate teachers ready to independently create the educational reality. Only creative, autonomous and reflective teachers, whose professional knowledge arises from situational understanding of events and research of their own practice, is able to meet the requirements of contemporary reality and changes in the philosophy of education.uk_UA
dc.description.abstractЗміни в сучасній соціально-культурній реальності та їх темпи ставлять багато викликів для вчителів, які повинні гнучко реагувати на ці зміни та вміло пристосовуватися до нових вимог. Функції вчителя як творця змін в освіті можна розглядати з точки зору всіх учасників освітнього процесу, тобто учнів, батьків, інших вчителів, спеціалістів та самого вчителя. У статті розглядається питання розвитку креативності вчителів як чинника ефективних освітніх змін. З точки зору завдань, що стоять перед сучасною освітою, видається необхідним виховувати вчителів таким чином, щоб підготувати їх до самостійного створення освітньої реальності. Тільки креативний, автономний та рефлексивний педагог, чиї професійні знання формуються із ситуативного розуміння подій та досліджень власної практики, здатний відповідати вимогам сучасної дійсності та змін у філософії освіти.uk_UA
dc.description.abstractИзменения в современной социокультурной реальности и их темп создают множество проблем для учителей, которым необходимо гибко реагировать на эти изменения и умело адаптироваться к новым требованиям. Функции учителя как творца изменений в образовании можно рассматривать с точки зрения всех образовательных субъектов: учащихся, родителей, других учителей, специалистов и самого учителя. В статье рассматривается проблема развития творческих способностей учителей как фактора эффективных образовательных изменений. С точки зрения задач, стоящих перед современным образованием, представляется необходимым воспитывать учителей, которые будут готовы к самостоятельному созданию образовательной реальности. Только творческий, автономный и рефлексивный учитель, профессиональные знания которого возникают из ситуативного понимания событий и исследования собственной практики, способен соответствовать требованиям современной действительности и изменениям в философии образования.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherУкраїнська медична стоматологічна академіяuk_UA
dc.subjectnauczyciel wczesnej edukacjiuk_UA
dc.subjectkreatywnoseuk_UA
dc.subjectautonomiauk_UA
dc.subjectrefleksjauk_UA
dc.subjectzmiany edukacyjneuk_UA
dc.subjectearly education teacheruk_UA
dc.subjectcreativityuk_UA
dc.subjectautonomyuk_UA
dc.subjectreflectionuk_UA
dc.subjecteducational changesuk_UA
dc.subjectвчитель ранньої освітиuk_UA
dc.subjectкреативністьuk_UA
dc.subjectсамостійністьuk_UA
dc.subjectрефлексіяuk_UA
dc.subjectосвітні зміниuk_UA
dc.subjectучитель дошкольного образованияuk_UA
dc.subjectтворчествоuk_UA
dc.subjectавтономияuk_UA
dc.subjectрефлексияuk_UA
dc.subjectобразовательные измененияuk_UA
dc.titleNauczyciel wczesnej edukacji jako kreator zmian w edukacji - od zniewolenia do autonomiiuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.subject.udc378.147.88uk_UA
Розташовується у зібраннях:Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Kochanowska_Nauczyciel_wczesnej.pdf194,59 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.