Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/14162
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКохан, Р. А.-
dc.date.accessioned2020-12-02T11:33:30Z-
dc.date.available2020-12-02T11:33:30Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationКохан Р. А. Вивчення іноземної мови в процесі формування фахової особистості студента: міжособистісний контакт крізь «Вікно ДжоХарі» / Р. А. Кохан // Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи : зб. статей V Міжнар. наук.-практ. конф., м. Полтава, 19–20 листопада, 2020 р. – Полтава, 2020. – С. 210–215.uk_UA
dc.identifier.isbn978-617-7915-02-6-
dc.identifier.urihttp://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/14162-
dc.description.abstractФахова підготовка студентів у закладі вищої освіти поряд зі спеціальними вузькопрофільними дисциплінами передбачає вивчення іноземної мови (іноземних мов). Запити стейкхолдерів та щільно насичений ринок праці висувають перед майбутніми фахівцями жорсткі вимоги, відповідність яким сьогодні видається імперативною передумовою професійного становлення і діяльності. Міжнародна фахова та особиста мобільність також форматує навчальний процес, основним маркером якого є практична цінність здобутої освіти. Важливість іншомовної компетентності майбутніх спеціалістів полягає у специфічному синтезі знань, умінь та навиків, а також особистісно зорієнтованому комунікативному досвіді, набутому шляхом вивчення іноземної мови. Особистісна складова процесу засвоєння знань становить центр навчального процесу: студент, будучи суб'єктом діяльності, спрямованої на формування іншомовної компетентності, моделює освітній простір, максимально індивідуалізуючи його. У статті проаналізовано специфіку (само)сприйняття навчальної особистості студента крізь призму психологічної моделі «Вікно ДжоХарі».uk_UA
dc.description.abstractProfessional training of students at a higher éducation institution, along with special narrow disciplines, involves the study of a foreign language (foreign languages). The demands of stakeholders and the densely saturated labor market set strict requirements for future professionals, compliance to which today seems to be an imperative prerequisite for professional development and activity. International professional and personal mobility also shapes the learning process, whose main marker is the practical value of education. The importance of foreign language competence of future specialists lies in the specific synthesis of knowledge, skills and abilities, as well as personality-oriented communicative experience gained through learning a foreign language. The personal component of the process of knowledge acquisition is the center of the educational process: the student as the subject of activities, aimed at the formation of foreign language competence, models the educational space, maximally individualizing it. The article analyzes the specifics of (self)perception of the student's educational personality through the prism of the psychological model "JoHari Window”.uk_UA
dc.description.abstractПрофессиональная подготовка студентов в заведении высшего образования наравне со специальными узкопрофильными дисциплинами предусматривает изучение иностранного языка (иностранных языков). Условия стейкхолдеров и густо насыщенный рынок труда выдвигают перед будущими профессионалами жосткие требования, соответствие которым сегодня является императивной предпосылкой профессионального становления и деятельности. Международная профессиональная и личная мобильность также форматирует учебный процесс, основным маркером которого является практичная ценность полученного образования. Важность иноязычной компетентности будущих специалистов состоит в специфичном синтезе знаний, умений и навыков, а также личностно ориентированном коммуникативном опыте, приобретенном в процессе изучения иностранного языка. Личностная стоставляющая овладения знаниями составляет центр образовательного процесса: студент, будучи субъектом деяльности, направленной на формирование иноязычной компетентности, моделирует образовательное пространство, максимально индивидуализируя его. В статье проанализирована специфика (само)восприятия образовательной личности студента в призме психологической модели «Окно ДжоХари».uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherУкраїнська медична стоматологічна академіяuk_UA
dc.subjectіншомовна компетентністьuk_UA
dc.subjectфахова особистістьuk_UA
dc.subject«Вікно ДжоХарі»uk_UA
dc.subjectіндивідуалізаціяuk_UA
dc.subject(само)сприйняттяuk_UA
dc.subjectforeign language competenceuk_UA
dc.subjectprofessional personalityuk_UA
dc.subject"JoHari Window"uk_UA
dc.subjectindividualizationuk_UA
dc.subject(self)perceptionuk_UA
dc.subjectиноязычная компетентностьuk_UA
dc.subjectпрофессиональная личностьuk_UA
dc.subject«Окно ДжоХари»uk_UA
dc.subjectиндивидуализацияuk_UA
dc.titleВивчення іноземної мови в процесі формування фахової особистості студента: міжособистісний контакт крізь «Вікно ДжоХарі»uk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.subject.udc378.6:61.016:811.111’243:uk_UA
Розташовується у зібраннях:Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Kokhan_Vyvchennia_inozemnoi_movy.pdf130,89 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.