Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/14192
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКовальова, О. М.-
dc.contributor.authorІванченко, С. В.-
dc.date.accessioned2020-12-03T12:25:54Z-
dc.date.available2020-12-03T12:25:54Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationКовальова О. М. Інтерактивні технології як альтернативні моделі оволодіння клінічними дисциплінами в умовах дистанційного навчання / О. М. Ковальова, С. В. Іванченко // Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи : зб. статей V Міжнар. наук.-практ. конф., м. Полтава, 19–20 листопада, 2020 р. – Полтава, 2020. – С. 189–192.uk_UA
dc.identifier.isbn978-617-7915-02-6-
dc.identifier.urihttp://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/14192-
dc.description.abstractРозглянуто перспективи використання інтерактивних методів та новітніх технологій у процесі викладання клінічних дисциплін у закладах вищої освіти. Проаналізовано стан, проблеми і перспективи розвитку дистанційної освіти як нової форми навчання ХХІ століття в умовах глобальної пандемії COVID-19 . Описано досвід впровадження нової технології навчання, як одного із методів активного оволодіння навичками лікаря в умовах обмеження контактів з хворими.uk_UA
dc.description.abstractProspects for the use of interactive methods and new technologies in the teaching of clinical disciplines in higher education institutions are considered. The state, problems and prospects of distance education development as a new form of education of the XXI century in the conditions of the global pandemic COVID-19 are analyzed. The experience of introduction of new technology of training as one of methods of active mastering of skills of the doctor in the conditions of restriction of contacts with patients is described.uk_UA
dc.description.abstractРассмотрены перспективы использования интерактивных методов и новейших технологий в процессе преподавания клинических дисциплин в учреждениях высшей школы. Проанализировано состояние, проблемы и перспективы развития дистанционного образования как новой формы обучения XXI века в условиях глобальной пандемии COVID-19. Описан опыт внедрения новой технологии обучения, как один из методов активного овладения навыками врача в условиях ограничения контактов с больными.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherУкраїнська медична стоматологічна академіяuk_UA
dc.subjectінтерактивні методиuk_UA
dc.subjectдистанційне навчанняuk_UA
dc.subjectосвітні ресурсиuk_UA
dc.subjectінтернет-технологіїuk_UA
dc.subjectinteractive methodsuk_UA
dc.subjectdistance learninguk_UA
dc.subjecteducational resourcesuk_UA
dc.subjectInternet technologiesuk_UA
dc.subjectинтерактивные методыuk_UA
dc.subjectдистанционное обучениеuk_UA
dc.subjectобразовательные ресурсыuk_UA
dc.subjectинтернет-технологииuk_UA
dc.titleІнтерактивні технології як альтернативні моделі оволодіння клінічними дисциплінами в умовах дистанційного навчанняuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.subject.udc378.4:004.771uk_UA
Розташовується у зібраннях:Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Kovalova_Interaktyvni_tekhnolohii.pdf91,77 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.