Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/14192
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Ковальова, О. М. | - |
dc.contributor.author | Іванченко, С. В. | - |
dc.date.accessioned | 2020-12-03T12:25:54Z | - |
dc.date.available | 2020-12-03T12:25:54Z | - |
dc.date.issued | 2020 | - |
dc.identifier.citation | Ковальова О. М. Інтерактивні технології як альтернативні моделі оволодіння клінічними дисциплінами в умовах дистанційного навчання / О. М. Ковальова, С. В. Іванченко // Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи : зб. статей V Міжнар. наук.-практ. конф., м. Полтава, 19–20 листопада, 2020 р. – Полтава, 2020. – С. 189–192. | uk_UA |
dc.identifier.isbn | 978-617-7915-02-6 | - |
dc.identifier.uri | http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/14192 | - |
dc.description.abstract | Розглянуто перспективи використання інтерактивних методів та новітніх технологій у процесі викладання клінічних дисциплін у закладах вищої освіти. Проаналізовано стан, проблеми і перспективи розвитку дистанційної освіти як нової форми навчання ХХІ століття в умовах глобальної пандемії COVID-19 . Описано досвід впровадження нової технології навчання, як одного із методів активного оволодіння навичками лікаря в умовах обмеження контактів з хворими. | uk_UA |
dc.description.abstract | Prospects for the use of interactive methods and new technologies in the teaching of clinical disciplines in higher education institutions are considered. The state, problems and prospects of distance education development as a new form of education of the XXI century in the conditions of the global pandemic COVID-19 are analyzed. The experience of introduction of new technology of training as one of methods of active mastering of skills of the doctor in the conditions of restriction of contacts with patients is described. | uk_UA |
dc.description.abstract | Рассмотрены перспективы использования интерактивных методов и новейших технологий в процессе преподавания клинических дисциплин в учреждениях высшей школы. Проанализировано состояние, проблемы и перспективы развития дистанционного образования как новой формы обучения XXI века в условиях глобальной пандемии COVID-19. Описан опыт внедрения новой технологии обучения, как один из методов активного овладения навыками врача в условиях ограничения контактов с больными. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Українська медична стоматологічна академія | uk_UA |
dc.subject | інтерактивні методи | uk_UA |
dc.subject | дистанційне навчання | uk_UA |
dc.subject | освітні ресурси | uk_UA |
dc.subject | інтернет-технології | uk_UA |
dc.subject | interactive methods | uk_UA |
dc.subject | distance learning | uk_UA |
dc.subject | educational resources | uk_UA |
dc.subject | Internet technologies | uk_UA |
dc.subject | интерактивные методы | uk_UA |
dc.subject | дистанционное обучение | uk_UA |
dc.subject | образовательные ресурсы | uk_UA |
dc.subject | интернет-технологии | uk_UA |
dc.title | Інтерактивні технології як альтернативні моделі оволодіння клінічними дисциплінами в умовах дистанційного навчання | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
dc.subject.udc | 378.4:004.771 | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Kovalova_Interaktyvni_tekhnolohii.pdf | 91,77 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.